Minkä niminen on Mikko Perkoilan kappale jossa kertosäe kuuluu jotenkin näin: Maailmassa monta on ihmeellistä Aasiaa, Amerikkaa Australiaa jne

Kysytty

Minkä niminen on Mikko Perkoilan kappale jossa kertosäe kuuluu jotenkin näin:
Maailmassa monta on ihmeellistä
Aasiaa, Amerikkaa Australiaa jne

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on nimeltään Ihmettelylaulu. ("Suuren ihanteeni Nalle Puhin hengessä syntynyt laulu. Ihmettely on maailmaa eteenpäin vievävoima.") Sanat löydät esim. nuottikokoelmasta Runokoira Pentti ja muita lauluja. Kappale löytyy levyltä Laiska kottarainen. Voit tarkistaa kumpaisenkin saatavuustiedot Oulun kaupunginkirjaston aineistotietokannasta osoitteessa http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/