Otsikko
Mikä mahtaa olla uusin turistiopas Hongkongista ? Ajattelin kotona perehtyä tähän matkakohteeseen muutamaa kuukautta ennen matkaa. Kiitos vastauksesta jo…

Kysytty

Mikä mahtaa olla uusin turistiopas Hongkongista ?
Ajattelin kotona perehtyä tähän matkakohteeseen muutamaa kuukautta ennen matkaa.
Kiitos vastauksesta jo etukäteen !

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nämä on julkaistu tänä vuonna ja löytyvät HelMet-kirjastoista:

Hong Kong & Macau: city guide (Lonely Planet), tekijät: Andrew Stone, Piera Chen, Chung Wah Chow

Shanghai & Southern China : including Hong Kong (Thomas Cook traveller guides), tekijä: George McDonald

Viime vuonna on Lonely Planetilta ilmestynyt Hong Kong encounter (tekijä Andrew Stone). Sarjasta Globetrotter travel guide ilmestyi viime vuonna Hong Kong (tekijä Helen Oon). Myös nämä löytyvät HelMet-kirjastoista.

Uusimmat suomenkieliset kirjat Hongkongista ovat molemmat vuodelta 2008:

Liam Fitzpatrick, Jason Gagliardi ja Andrew Stone: Hongkong (Kymmenen kärjessä -matkaoppaat)
Maria Schmandt, Nina Ruuttu, Michaela Hakkila: Lentoemäntien ostosopas Aasiaan