Otsikko
Mikä mahtaa olla tämä runo?

Kysytty

Mikä mahtaa olla tämä runo?

Tule pois melusta,
tule hiljaiselle pelloille,
joiden ylle leviää
mahtava taivas.
Siellä meidän ja
tähtien välissä
on vain
hiljaisuutta
siellä äänettömyydessä
voimme kuulla
sisäistä ääntämme.

Vastaus

Vastattu

Löysin runon Anne Granlundin ja Heidi Peltolan oppinnäytetyöstä Toiminnallinen pyhiinvaelluspolku Lahden kirkkopäivillä 2011 Theseus.fi

He mainitsevat runon lähteeksi Paletti kortin. https://www.paletti.fi/paletti-tanaan/

Tarkempaa tekijää ei mainita, mutta kenties Paletissa vielä muistetaan onko runo omaa tuotantoa vaiko laina jostain.