Mikä kaupunginkirjasto on erikoistunut nukkekotikirjoihin (ja siihen liittyvään minityyriharrastukseen)? Sellainen kirjasto kuulemma löytyy Suomen maasta.

Kysytty

Mikä kaupunginkirjasto on erikoistunut nukkekotikirjoihin (ja siihen liittyvään minityyriharrastukseen)? Sellainen kirjasto kuulemma löytyy Suomen maasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämän palvelun arkistossa http://www.kirjastot.fi/tietopalvelu/arkisto.aspx on joitain nukkekotikirjoihin liittyviä vastauksia, mutta ei sieltä löytynyt tietoa siitä että Suomessa olisi jossain nukkekotikirjoihin erikoistunut kirjasto.

Näkyyhän noita olevan - paljonkin - mm. Lahden, Tampereen ja Oulun kirjastoissa, sen voi itse tarkistaa alla olevia linkkejä seuraamalla.

Tässä ensin linkki nukkekotiwikiin, jos haluat katsoa mitä kirjoja aiheesta on mainittu siellä:
http://nukkekoti.pbwiki.com/kirjat

Frank-monihaun Ammattikorkeakouluhaun tulos (linkki):
http://monihaku.kirjastot.fi/frank/frankcgi.py?view=Ammattikorkeakouluk…

Maakuntakirjastohaun tulos täällä:
http://monihaku.kirjastot.fi/frank/frankcgi.py?view=Maakuntakirjastot&a…

Yleiset kirjastot -hakutulos tässä (pitkä):
Nimeke Tekijä Julkaisuvuosi Aineistolaji Sijaintitiedot
NUKKEKODIN NIKSIKIRJA PELTOLA, TUULA 1987 Enonkoski Kimppa: Kerimäki,Savonranta

NUKKEKOTIELÄMÄÄ 2005 Enonkoski Kiri-kirjastot

DOCKSKÅP & TITTSKÅP MALMSTEN, EVA 2001 Småtryck Ilmajoki

DOLL HOUSE BOOK FINNEGAN, STEPHANIE 1999 Bok Ilmajoki

NUKET JA NUKKEKODIT KOPISTO, SIRKKA 1982 Bok Ilmajoki

NUKKEKODIN NIKSIKIRJA PELTOLA, TUULA 1987 Bok Ilmajoki Blanka-kirjastot

NUKKEKOTIELÄMÄÄ NUKKEKOTIELÄMÄÄ 2005 Bok Ilmajoki Blanka-kirjastot

NUKKEKOTIKIRJA BOULTON, VIVIENNE 1995 Bok Ilmajoki

SIMPLE COUNTRY FURNITURE PROJECTS IN 1/12 SCALE WHITEN, ALISON J. 2003 Bok Ilmajoki

ISOTAITO : OTAVAN ISO TAITOSANAKIRJA ; 5 : MOSAIIKKI-

PAPERIMASSA : 5 1979 kirja Keskeinen-kirjastot

KOKO PERHEEN LAHJAKIRJA 1996 kirja Keskeinen-kirjastot Havukka-kirjastot Salomo-kirjastot Kepri-kirjastot Joensuu: Jokunen-kirjastot

NUKET JA NUKKEKODIT KOPISTO, SIRKKA 1982 kirja Keskeinen-kirjastot Kirkkonummi Kimppa: Eurajoki,Lappi Kimppa: Juankoski,Nilsiä Lahti:Lastu-kirjastot Kimppa: Kaavi,Tuusniemi Kemi H-linna:Vanajanverkko Konnevesi Mikkeli:Savotta-kirjastot Ikaalinen Havukka-kirjastot Karpalo-kirjastot Heinola Kuopio Peimari-kirjastot Kipakka-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot HelMet-kirjastot YTY-kirjastot Tiekkö-kirjastot Kysy-kirjastot Loisto-kirjastot Salomo-kirjastot Priima-kirjastot Pielisen kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Rutakko-kirjastot Hartola Rovaniemi:Lapin kirjasto Kepri-kirjastot Lukki-kirjastot Lukki-kirjastot Kajaani Joensuu: Jokunen-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot Krannit-kirjastot Hämeenkoski Kirkas-kirjastot Outi-kirjastot

NUKKEKODIN NIKSIKIRJA PELTOLA, TUULA 1987 kirja Keskeinen-kirjastot Kimppa: Eurajoki,Lappi Kimppa: Juankoski,Nilsiä Lahti:Lastu-kirjastot Kimppa: Kaavi,Tuusniemi H-linna:Vanajanverkko Mikkeli:Savotta-kirjastot Ikaalinen Havukka-kirjastot Karpalo-kirjastot Heinola Kuopio Peimari-kirjastot Peimari-kirjastot Lakia-kirjastot Kipakka-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot HelMet-kirjastot YTY-kirjastot Tiekkö-kirjastot Kysy-kirjastot Loisto-kirjastot Salomo-kirjastot Oiva-kirjastot Priima-kirjastot Pielisen kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Rutakko-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto Kepri-kirjastot Lukki-kirjastot Kajaani Joensuu: Jokunen-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot Ratamo-kirjastot Krannit-kirjastot Kirkas-kirjastot Eura Outi-kirjastot

NUKKEKOTIKIRJA BOULTON, VIVIENNE 1995 kirja Keskeinen-kirjastot Kirkkonummi Kimppa: Eurajoki,Lappi Kimppa: Juankoski,Nilsiä Kankaanpää Lahti:Lastu-kirjastot Kimppa: Kaavi,Tuusniemi Hankasalmi Kemi H-linna:Vanajanverkko Konnevesi Mikkeli:Savotta-kirjastot Ikaalinen Havukka-kirjastot Karpalo-kirjastot Heinola Kuopio Peimari-kirjastot Peimari-kirjastot Lakia-kirjastot Kipakka-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot HelMet-kirjastot YTY-kirjastot Tiekkö-kirjastot Kysy-kirjastot Loisto-kirjastot Salomo-kirjastot Oiva-kirjastot Priima-kirjastot Pielisen kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Rutakko-kirjastot Hartola Rovaniemi:Lapin kirjasto Kepri-kirjastot Lukki-kirjastot Kajaani Joensuu: Jokunen-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot Ratamo-kirjastot Krannit-kirjastot Hämeenkoski Kirkas-kirjastot Eura Outi-kirjastot

DOLLHOUSE STYLE DALMENY, KATH 2002 kirja Kirkkonummi HelMet-kirjastot Tiekkö-kirjastot Salomo-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot

NUKKEKOTIELÄMÄÄ 2005 kirja Kirkkonummi Kimppa: Juankoski,Nilsiä Lahti:Lastu-kirjastot Kimppa: Kaavi,Tuusniemi Hankasalmi Kemi H-linna:Vanajanverkko Mikkeli:Savotta-kirjastot Ikaalinen Havukka-kirjastot Karpalo-kirjastot Heinola Kuopio Peimari-kirjastot Lakia-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot YTY-kirjastot Tiekkö-kirjastot Kysy-kirjastot Loisto-kirjastot Salomo-kirjastot Oiva-kirjastot Priima-kirjastot Pielisen kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Rutakko-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto Kepri-kirjastot Lukki-kirjastot Kajaani Joensuu: Jokunen-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot Ratamo-kirjastot Krannit-kirjastot Hämeenkoski Kirkas-kirjastot Outi-kirjastot

THE DOLL'S HOUSE DECORATOR : [THE COMPLETE GUIDE TO DO-IT-YOURSELF FURNISHINGS FOR DOLLS AND DOLLS' HOUSES] BOULTON, VIVIENNE 1992 kirja Kirkkonummi

DOLLS' HOUSES BRADSHAW, ENID kirja Kimppa: Eurajoki,Lappi

KÄDEN TAIDOT : 4 2004 kirja Kimppa: Eurajoki,Lappi
MINIATURE DOLLS' HOUSES IN 1/24TH SCALE ROWBOTTOM, DEREK 1999 kirja Kimppa: Eurajoki,Lappi

THE DOLLS' HOUSE GARDENER : FEATURING 8 GARDEN PLANS IN 1/12 SCALE BARNARD, LIONEL 1999 kirja Kimppa: Eurajoki,Lappi Kuopio Joensuu: Jokunen-kirjastot

ADORABLE FURNITURE FOR DOLLS & TEDDY BEARS CRANE, ANITA LOUISE 2002 kirja Kankaanpää Outi-kirjastot
DOLLS' HOUSES : A GUIDE TO BUILDING, FURNISHING &

DECORATING BRADSHAW, ENID 1986 kirja Kankaanpää Ikaalinen Havukka-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot HelMet-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto

MAKING MINIATURE : PROJECTS FOR THE 1:12 SCALE DOLLS' HOUSE BERRIDGE, CHRISTIANE 2003 kirja Kankaanpää Jyväskylä: Aalto-kirjastot Lukki-kirjastot Ratamo-kirjastot Outi-kirjastot
THE MODERN DOLLS' HOUSE NISBETT, JEAN 2004 kirja Kankaanpää H-linna:Vanajanverkko Ikaalinen Kuopio Peimari-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot HelMet-kirjastot Kysy-kirjastot Salomo-kirjastot Priima-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto Lukki-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot Ratamo-kirjastot Krannit-kirjastot Kirkas-kirjastot Outi-kirjastot

CLASSIC DOLLS' HOUSES EATON, FAITH 1994 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot

DOCKSKÅP MINIATYRER : RUM OCH MILJÖER ATT BYGGA SJÄLV MALMSTEN, EVA 2005 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot

FAIRY TALE LAND: ART DOLL ILLUSTRATIONS TAKAKO, TAKASHI 1988 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot
ISOTAITO. OTAVAN ISO TAITOSANAKIRJA 1979 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot

KÄDEN TAIDOT. [4] 2004 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot
MAKING DOLL FURNITURE IN WOOD SIMMONS, DENNIS 2004 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot

MAKING PERIOD DOLLS' HOUSE ACCESSORIES BARHAM, ANDREA 1997 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot

NUKET JA NUKKEKODIT KOPISTO, SIRKKA 1982 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot

NUKKEKOTIELÄMÄÄ 2005 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot
SUURI KÄSITYÖLEHTI 2003 SUURI KÄSITYÖLEHTI 2003 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot

THE D0LL'S HOUSE DECORATOR BOULTON, VIVIENNE 1992 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot
TOYS AND CHILDREN'S FURNITURE : 20 STYLISH DIY PROJECTS TO MAKE FOR YOUR CHILDREN CONRAN, TERENCE 1995 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot

TOYS AND CHILDREN'S FURNITURE : 20 STYLISH DIY PROJECTS TO MAKE YOUR CHILDREN CONRAN, TERENCE 1992 Teksti Kokkola:Anders-kirjastot

A WORLD OF DOLL HOUSES JACOBS, FLORA GILL 1965 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Ikaalinen Pielisen kirjastot Rutakko-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto Kirkas-kirjastot Outi-kirjastot

BATHROOMS : LOTS OF LITTLE LOOS KING, PATRICIA 1997 kirja
Lahti:Lastu-kirjastot

BUILD YOUR OWN INEXPENSIVE DOLLHOUSE TANGERMAN, E.J. 1977 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

DECORATE A DOLL'S HOUSE : AUTHENTIC PERIOD STYLES FROM 1630 TO THE PRESENT DAY MORSE, MICHAL 2000 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

DECORATIVE DOLLS' HOUSES : ORIGINAL INTERIORS FOR TWENTY FIVE DOLLS' HOUSES HAMILTON, CAROLINE 1990 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Tiekkö-kirjastot
DOCKSKÅP & MINIATYRER : RUM OCH MILJÖER ATT BYGGA SJÄLV MALMSTEN, EVA 2005 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Havukka-kirjastot Peimari-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot Ratamo-kirjastot Krannit-kirjastot

DOCKSKÅP - EN VÄRLD I MINIATYR LIDBECK, LENA 1991 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Kuopio Lukki-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot Ratamo-kirjastot

DOCKSKÅPSBOKEN : ALLT FÖR DOCKHEMMET SOM MAN KAN GÖRA SJÄLV BOULTON, VIVIENNE 1993 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Joensuu: Jokunen-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot

DOLL'S HOUSES LATHAM, JEAN 1969 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

DOLLHOUSES : THE COLLECTOR'S GUIDE DOUET, VALERIE JACKSON 1994 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Kuopio Kepri-kirjastot
DOLLS AND DOLLS HOUSES DESMONDE, KAY 1972 kirja Lahti:Lastu-kirjastot HelMet-kirjastot

DOLLS AND DOLLS' HOUSES KING, CONSTANCE EILEEN 1977 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Mikkeli:Savotta-kirjastot Ikaalinen Havukka-kirjastot Heinola Lukki-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot Krannit-kirjastot

DOLLS AND DOLLS' HOUSES KING, CONSTANCE EILEEN 1996 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot Kepri-kirjastot Lukki-kirjastot Krannit-kirjastot
DOLLS' HOUSE DECORATING : A GUIDE TO INTERIOR DESIGN IN MINIATURE, IN TWELVE DISTINCTIVE STYLES FORDER, NICK 2002 kirja Lahti:Lastu-kirjastot H-linna:Vanajanverkko Jyväskylä: Aalto-kirjastot

DOLLS' HOUSE DETAILS : OVER 500 CRAFT PROJECTS IN 1/12 SCALE DALMENY, KATH 2002 kirja Lahti:Lastu-kirjastot HelMet-kirjastot Loisto-kirjastot

DOLLS' HOUSES BRADSHAW, ENID 1986 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Salomo-kirjastot Joensuu: Jokunen-kirjastot

DOLLS' HOUSES / ARCHITECTURAL DESIGN 1983 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

DOLLS' HOUSES / PUBL. PAPADAKIS 1983 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

FIREPLACES & STOVES KING, PATRICIA 1999 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

GÖR DITT EGET DOCKSKÅP NILSDOTTER, GUNNEL 1997 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

INRED TITTSKÅP OCH DOCKSKÅP MALMSTEN, EVA 1997 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot

ISOTAITO : 4 1979 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

ISOTAITO : OTAVAN ISO TAITOSANAKIRJA : 5 : MOSAIIKKI-PAPERIMASSA 1979 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Kemi Mikkeli:Savotta-kirjastot Havukka-kirjastot Karpalo-kirjastot Heinola Peimari-kirjastot Tiekkö-kirjastot Loisto-kirjastot Kepri-kirjastot Kirkas-kirjastot

KÄDEN TAIDOT : [4] 2004 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Mikkeli:Savotta-kirjastot Peimari-kirjastot Tiekkö-kirjastot Salomo-kirjastot

MAKE AND FURNISH YOUR OWN MINIATURE ROOMS O'BRIAN, MARIAN MAEVE 1982 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

MAKE YOUR OWN DOLL'S HOUSE COLE, CHRISTOPHER 1989 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

MAKE YOUR OWN DOLLHOUSE AND DOLLHOUSE MINIATURES O'BRIEN,
MARIAN MAEVE 1982 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

MAKE YOUR OWN DOLLS' HOUSE FURNITURE HARPER, MAURICE 1995 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Heinola HelMet-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto

MAKING CHARACTER DOLLS' HOUSES IN 1/12 SCALE NICKOLLS, BRIAN 1999 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto

MAKING DOLL FURNITURE IN WOOD SIMMONS, DENNIS 2004 kirja Lahti:Lastu-kirjastot H-linna:Vanajanverkko Kuopio Lakia-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot Loisto-kirjastot Rutakko-kirjastot Lukki-kirjastot Ratamo-kirjastot Krannit-kirjastot Outi-kirjastot

MAKING MINIATURE FOOD AND MARKET STALLS SCARR, ANGIE 2001 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

MAKING MINIATURE FURNITURE DAVENPORT, JOHN 1997 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Tiekkö-kirjastot

MAKING MINIATURES IN 1/12 SCALE / DODGE DODGE, VENUS 1993 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

MINI KNITS FOR THE 1/12 SCALE DOLLS' HOUSE SPRATLEY, LINDA 2005 kirja Lahti:Lastu-kirjastot H-linna:Vanajanverkko Mikkeli:Savotta-kirjastot Priima-kirjastot Rutakko-kirjastot Lukki-kirjastot

MINIATURE INTERIORS : INSPIRATIONAL INTERIORS FOR DOLL'S HOUSES FORDER, NICK 1994 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Pielisen kirjastot

MINIATURE WORLDS IN 1/12 SCALE PENNY, SUSAN 1998 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

NATALIA NUKENTEKIJÄ MANNINEN, KIRSTI 1989 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot

NEW IDEAS FOR MINIATURE BOBBIN LACE SNOWDEN, ROZ 2001 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Tiekkö-kirjastot

NUKKEKODIN NELLI JAQUES, FAITH 1981 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Ratamo-kirjastot

NUKKEKODIN NELLIN JOULU JAQUES, FAITH 1981 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Ratamo-kirjastot

SY SMÅ DOCKOR FÖR DOCKSKÅP OCH LEK NEUSCHÜTZ, KARIN 2000 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

TERENCE CONRAN'S DIY BOOK : WITH MORE THAN 30 ORIGINAL PROJECTS FOR IMPROVING YOUR HOME CONRAN, TERENCE 1994 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot

THE DOLL'S HOUSE DECORATOR BOULTON, VIVIENNE 1992 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Ikaalinen Havukka-kirjastot Loisto-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto

THE DOLL'S HOUSE SOURCEBOOK CLIFTON-MOGG, CAROLINE 2004 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

THE ENCYCLOPEDIA OF TOYS KING, CONSTANCE EILEEN 1978 kirja Lahti:Lastu-kirjastot Mikkeli:Savotta-kirjastot

TRADITIONAL TOYS : OVER 20 CLASSIC DESIGNS FOR MAKING IN WOOD BUCHANAN, GEORGE 1993 kirja Lahti:Lastu-kirjastot
WOODEN TOYS AND CRAFTS 1994 kirja Lahti:Lastu-kirjastot

KÄDEN TAIDOT [4] : 4 KÄDEN 2004 kirja Kimppa: Kaavi,Tuusniemi

DOLLS AND DOLLS' HOUSES KING, CONTANCE EILEEN 1977 kirja Kemi

GÖR DITT EGET DOCKSKÅP OCH TITTSKÅP NILSDOTTER, GUNNEL 1997 kirja Kemi H-linna:Vanajanverkko Ikaalinen Tiekkö-kirjastot Loisto-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto Kepri-kirjastot Kajaani Joensuu: Jokunen-kirjastot

LEKAR OCH LEKSAKER I NORDEN 1870-1970 BÄCK, FOLKE 1980 kirja Kemi Rovaniemi:Lapin kirjasto

OUTDOOR PLAYHOUSES & TOYS 1985 kirja Kemi Havukka-kirjastot Heinola Kuopio Loisto-kirjastot
PUPPENHAUS - GEBAUT + EINGERICTET : EIN LEICHT VERSTÄNDLICHER BAUPLAN UND EINE FÜLLE VON ANREGUNGEN FÜR DIE HAUSEINRICHTUNG KIRSCH, DIETRICH 1968 kirja Kemi
A BEGINNERS' GUIDE TO THE DOLLS' HOUSE HOBBY NISBETT, JEAN 2002 kirja H-linna:Vanajanverkko Kajaani Joensuu: Jokunen-kirjastot

A WORLD OF DOLL HOUSES JAKOBS, FLORA GILL 1985 kirja H-linna:Vanajanverkko
CHILDREN'S PLAY AREAS 1998 kirja H-linna:Vanajanverkko
DOCKSKÅP & TITTSKÅP : BYGG OCH INRED MALMSTEN, EVA 2001 kirja H-linna:Vanajanverkko Mikkeli:Savotta-kirjastot Heinola Peimari-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot Loisto-kirjastot Pielisen kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto Porvoo:Porsse-kirjastot Ratamo-kirjastot Krannit-kirjastot Outi-kirjastot
DOLLS' HOUSE BATHROOMS : LOTS OF LITTLE LOOS KING, PATRICIA 1997 kirja H-linna:Vanajanverkko

HOW TO MAKE YOUR DOLL'S HOUSE SPECIAL : FRESH IDEAS FOR DECORATING ARMSTRONG, BERYL 2000 kirja H-linna:Vanajanverkko Ikaalinen Karpalo-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot HelMet-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Hartola Rovaniemi:Lapin kirjasto Lukki-kirjastot Outi-kirjastot

INSIDE THE WORLD OF MINIATURES & DOLLHOUSES ROSNER, BERNARD 1976 kirja H-linna:Vanajanverkko Tampere:Piki-kirjastot
KOTILIEDEN HURMAAVA NUKKETALO 1997 moniste H-linna:Vanajanverkko

NUKKEKODIN RAKENNUSOHJEET 2006 kirja H-linna:Vanajanverkko

SATA ASKARTELUTEHTÄVÄÄ 1953 kirja H-linna:Vanajanverkko Karpalo-kirjastot

TAIKURIEN TALO LAHTINEN, MYSI 1983 kirja H-linna:Vanajanverkko Ikaalinen Peimari-kirjastot HelMet-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto Joensuu: Jokunen-kirjastot Outi-kirjastot

TASHA TUDOR´S DOLLHOUSE : A LIFETIME IN MINIATURE DAVIS, HARRY 1999 kirja H-linna:Vanajanverkko

THE DOLLS' HOUSE D.I.Y. BOOK DODGE, VENUS 1982 kirja H-linna:Vanajanverkko

THE DOLLS' HOUSE GARDENER : FEATURING 8 GARDEN PLANS IN 1/12 SCALE 1999 kirja H-linna:Vanajanverkko Tampere:Piki-kirjastot

THE ENCYCLOPEDIA OF TOYS KING, CONSTANCE EILEEN 1985 kirja H-linna:Vanajanverkko
THENCYCLOPEDIA OF TOYS KING, CONSTANCE EILEEN 1978 kirja H-linna:Vanajanverkko

A BEGINNER'S GUIDE TO THE DOLL'S HOUSE HOBBY NISBETT, JEAN 1997 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot

ALL COLOUR BOOK OF DOLLS DESMONDE, KAY 1974 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot Priima-kirjastot

BUILD A DOLL'S HOUSE MORSE, MICHAL 1994 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot Lakia-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot

CLASSIC DOLLS' HOUSES EATON, FAITH 1994 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot

DESIGN AND BUILD YOUR OWN DOLL'S HOUSES ARMSTRONG, BERYL 1993 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot

DOLL'S HOUSE DOLLS : MAKE AND CLOTHE YOUR OWN BEDINGTON, ELLEN 1993 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot
DOLLS & DOLLS´ HOUSES BAKER, ROGER 1973 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot

FURNISH A DOLL'S HOUSE MORSE, MICHAL 1994 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot Lakia-kirjastot Tiekkö-kirjastot

ISOTAITO : OTAVAN ISO TAITOSANAKIRJA : 6 : PARKETTI - SAUNA 1980 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot

ISOTAITO : OTAVAN ISO TAITOSANAKIRJA : 7 : SILKKIPAINO- ÖLJYVÄRIMAALAUS 1980 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot
MAKING MINIATURES IN 1/12 SCALE DODGE, VENUS 1989 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot Tiekkö-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot

MINIATURE DOLL´S HOUSES IN 1/24TH SCALE ROWBOTTOM, DEREK 1999 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot

NUKKEJA FRANCK, MARKETTA 1994 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot Kuopio Rovaniemi:Lapin kirjasto

PUUTYÖT MÅRTENSSON, HANS 1987 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot Havukka-kirjastot Heinola Peimari-kirjastot Joensuu: Jokunen-kirjastot Ratamo-kirjastot Kirkas-kirjastot

QUEEN MARY'S DOLLS' HOUSE STEWART-WILSON, MARY 1988 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot Karpalo-kirjastot Joensuu: Jokunen-kirjastot Ratamo-kirjastot Krannit-kirjastot Outi-kirjastot

REBEKKA JA VAPAUS, ELI, KERTOMUS AURORA-NEIDISTÄ JA HÄNEN KAHDEKSASTA NUKESTAAN HELAKISA, KAARINA 1990 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot
TAIKURIEN TALON JOULU LAHTINEN, MYSI 1994 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot Ikaalinen Heinola Tampere:Piki-kirjastot HelMet-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto Joensuu: Jokunen-kirjastot

THE ULTIMATE DOLLS' HOUSE BOOK EATON, FAITH 1994 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot Salomo-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto Porvoo:Porsse-kirjastot

TOYS AND GAMES HARROP, JANE 2003 kirja Mikkeli:Savotta-kirjastot Heinola

ANNA-SOFIA PIKKUINEN NUKKENEITI REMISE, JAC 1979 kirja Ikaalinen

CREATING A MINIATURE WORLD KING, PATRICIA kirja Ikaalinen

DECORATIVE DOLL'S HOUSES : ORIGINAL INTERIORS FOR TWENTY FIVE DOLL'S HOUSES HAMILTON, CAROLINE 1990 kirja Ikaalinen Joensuu: Jokunen-kirjastot
DOCKSKÅP : EN VÄRLD I MINIATYR LIDBECK, LENA 1991 kirja Ikaalinen Tiekkö-kirjastot Priima-kirjastot

DOLLHOUSE FURNITURE TOWNER, MARGARET 1993 kirja Ikaalinen Kepri-kirjastot Lukki-kirjastot

HANDCRAFTED GIFTS & TOYS 1984 kirja Ikaalinen

MAKE AND FURNISH YOUR OWN MINIATURE ROOMS O'BRIEN, MARIAN MAEVE 1982 kirja Ikaalinen Kuopio Lakia-kirjastot Loisto-kirjastot Priima-kirjastot Pielisen kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Lukki-kirjastot Kajaani Joensuu: Jokunen-kirjastot Ratamo-kirjastot Krannit-kirjastot
MAKING AND DRESSING DOLLS' HOUSE DOLLS IN 1/12 SCALE

ATKINSON, SUE 1996 kirja Ikaalinen

STORA BOKEN OM HOBBYSNICKERI MÅRTENSSON, HANS 1986 kirja Ikaalinen Kirkas-kirjastot

ASKARRELLAAN LASTEN KANSSA BOLTON, VIVIENNE 2006 Bok Blanka-kirjastot

BIG BOOK OF THE DOLLS¹HOUSE NISBETT, JEAN 2005 Bok Blanka-kirjastot
DOCKSKÅP & MINIATYRER MALMSTEN, EVA 2005 Bok Blanka-kirjastot

DOCKSKÅP & TITTSKÅP MALMSTEN, EVA 2001 Bok Blanka-kirjastot

DOLLS AND DOLLS¹HOUSES KING, CONSTANCE EILEEN 1977 Bok Blanka-kirjastot

DOLLS¹HOUSE FURNITURE GRAY, FREIDA 2002 Bok Blanka-kirjastot
GÖR DITT EGET DOCKSKÅP OCH TITTSKÅP NILSDOTTER, GUNNEL 1997 Bok Blanka-kirjastot

NUKET JA NUKKEKODIT KOPISTO, SIRKKA HIRVINEN, REIJO...ET AL. (VALOK.) 1982 kirja Karvia

NUKKEKOTIKIRJA : TEE ITSE NUKKETALON NUKET, HUONEKALUT JA PIKKUTAVARAT BOULTON, VIVIENNE 1999 kirja Karvia

DOLLS' HOUSES 1983 kirja Havukka-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot Salomo-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto Kajaani Joensuu: Jokunen-kirjastot Ratamo-kirjastot

KOTILIEDEN KULTAINEN JOULU : HERKKURUOAT, LEIVONNAISET, JOULUASKARTELUA 1995 kirja Havukka-kirjastot Kysy-kirjastot Salomo-kirjastot

MAKING MINIATURES DODGE, VENUS 1989 kirja Havukka-kirjastot Peimari-kirjastot
MANSIONS IN MINIATURE : FOUR CENTURIES OF DOLL'S HOUSES WILCKENS, LEONIE VON 1980 kirja Havukka-kirjastot Kajaani Joensuu: Jokunen-kirjastot
THE DECORATED DOLL`S HOUSE RIDLEY, JESSICA 1990 kirja Havukka-kirjastot
THE DOLLHOUSE BOOK : AN ILLUSTRATED GUIDE TO MINIATURE MANSIONS, LITTLE LIVING-ROOMS, COZY CASTLES, DIMINUTIVE DWELLINGS, SMALL SHOPS AND THE DOLLS AND FURNISHINGS THAT INHABIT THEM FINNEGAN, STEPHANIE 1999 kirja Havukka-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Ratamo-kirjastot
TOYS AND CHILDREN`S FURNITURE : 20 STYLISH DIY PROJECTS TO MAKE FOR YOUR CHILDREN CONRAN, TERENCE 1992 kirja Havukka-kirjastot
DOLL'S HOUSES JACKSON, VALERIE 1991 kirja Karpalo-kirjastot
DOLL'S HOUSES : A GUIDE TO BUILDING, FURNISHING ;

DECORATING BRADSHAW, ENID 1986 kirja Karpalo-kirjastot
DOLLS AND DOLLS'HOUSES KING, CONSTANCE EILEEN 1977 kirja Karpalo-kirjastot
CREATING DOLLS' HOUSE : PERIOD STYLE BARNARD, LIONEL 2003 kirja Heinola
CREATIVE DOUGH CRAFTS : 100 DELIGHTFUL DESIGNS TO MAKE IN YOUR OWN KITCHEN CASAGRANDA, BRIGITTE 1997 kirja Heinola
DOLLS' HOUSE DECORATING : A GUIDE TO INTERIOR DESIGN IN MINIATURE IN TWELVE DISTINCTIVE STYLES FORDER, NICK 2002 kirja Heinola
DOLLS' HOUSE WINDOW TREATMENTS HARWOOD, EVE 2001 kirja Heinola
FAVOURITE TOYS : CUDDLY TOYS AND DOLLS TO MAKE GREENHOWE, JEAN 1985 kirja Heinola

MAKING DOLLHOUSE ACCESSORIES ROTH, CHARLENE DAVIS 1977 kirja Heinola Pielisen kirjastot
MAKING DOLLS' HOUSES FOR CHILDREN CAMPDEN, VIC 1991 kirja Heinola YTY-kirjastot Kirkas-kirjastot
MAKING FAMILY HEIRLOOMS HILL, JACK 1985 kirja Heinola Kirkas-kirjastot
MAKING MINIATURE GARDENS GRAY, FREIDA 2000 kirja Heinola
MAKING PERIOD DOLSS' HOUSE ACCESSORIES BARHAM, ANDREA 1997 kirja Heinola
THE FAIRYTALE DOLL BOOK JANITCH, VALERIE kirja Heinola
THE SECRETS OF THE DOLLS' HOUSE MAKERS NISBETT, JEAN 1994 kirja Heinola

TOYMAKING LYNN, SARA 1979 kirja Heinola Lakia-kirjastot
A BEGINNERS' GUIDE TO THE DOLLS' HOUSE HOBBY NISBETT, JEAN 2005 kirja Kuopio
ALL ABOUT DOLL HOUSES FARLIE, BARBARA L. 1978 kirja Kuopio Tampere:Piki-kirjastot Ratamo-kirjastot
DECORATIVE DOLLS' HOUSES : ORIGINAL INTERIORS FOR TWENTY-FIVE DOLLS' HOUSES HAMILTON, CAROLINE 1990 kirja Kuopio
DOLL'S HOUSE ACCESSORIES, FIXTURES AND FITTINGS BARHAM, ANDREA 1998 kirja Kuopio Tampere:Piki-kirjastot HelMet-kirjastot Salomo-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot Ratamo-kirjastot

DOLL'S HOUSE FURNITURE TOWNER, MARGARET 1993 kirja Kuopio Kajaani
HOW TO MAKE YOUR DOLLS' HOUSE SPECIAL : FRESH IDEAS FOR DECORATING ARMSTRONG, BERYL 2000 kirja Kuopio
MAKE YOUR OWN DOLL'S HOUSE FURNITURE HARPER, MAURICE 1995 kirja Kuopio
THE DECORATED DOLL'S HOUSE : HOW TO DESIGN... RIDLEY, JESSICA 1990 kirja Kuopio
THE DOLLS' HOUSE DO-IT-YOURSELF BOOK IN 1/12 AND 1/16 SCALE DODGE, VENUS 1993 kirja Kuopio
DOLLS' HOUSE NEEDLECRAFTS : OVER 250 PROJECTS IN 1/12 SCALE DODGE, VENUS A. 2002 kirja Peimari-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot
EASY-TO-MAKE TOYS 1982 kirja Peimari-kirjastot
EASY-TO-MAKE WOODEN TOYS FORDE, TERRY 1984 kirja Peimari-kirjastot

STORA BOKEN OM HOBBY SNICKERI MÅRTENSON, HANS 1986 kirja Peimari-kirjastot
DOCKSKÅP & TITTSKÅP : BYGG OCH INRED MALMSTEN, EVA 2001 pienpainate Lakia-kirjastot
DOLLS HOUSE FURNITURE : EASY -TO-MAKE PROJECTS IN 1/12 SCALE GRAY, FREIDA 2002 kirja Lakia-kirjastot
DOLLS` HOUSE ACCESSORIES, FIXTURES AND FITTINGS BARHAM, ANDREA 1998 kirja Lakia-kirjastot
EASY TO MAKE TOYS 1982 kirja Lakia-kirjastot
GROSSES BASTELBUCH kirja Lakia-kirjastot
ISOTAITO 5 : OTAVAN ISO TAITOSANAKIRJA : 5 1977 kirja Lakia-kirjastot
KOTILIEDEN KULTAINEN JOULU 1995 kirja Lakia-kirjastot
MAKE YOUR OWN WOODEN TOYS kirja Lakia-kirjastot
MAKING MINIATURES DODGE, VENUS 1993 kirja Lakia-kirjastot
MAKING PERIOD DOLLS' HOUSE ACCESSORIES BARHAM, ANDREA 1996 kirja Lakia-kirjastot Ratamo-kirjastot
NEEDLEPOINT 1/12 SCALE : DESIGN COLLECTIONS FOR THE DOLL'S HOUSE PRICE, FELICITY kirja Lakia-kirjastot

NUKET JA NUKKEKODIT KOPISTO, SIRKKA kirja Lakia-kirjastot
NUKKEKODIN NELLIN JOULU JAQUES, FAITH 1980 kuvakirja Lakia-kirjastot
THE DOLL'S HOUSE DECORATOR BOULTON, VIVIENNE 1993 kirja Lakia-kirjastot HelMet-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Krannit-kirjastot
THINGS YOU CAN MAKE FOR CHILDREN kirja Lakia-kirjastot
MAKING DOLLS' HOUSES IN 1/12 SCALE NICKOLLS, BRIAN 1993 kirja Kipakka-kirjastot Tampere:Piki-kirjastot Pielisen kirjastot
A BEGINNERS' GUIDE TO THE DOLLS' HOUSE HOBBY NISBETT, JEAN kirja Tampere:Piki-kirjastot
BLISS TOYS AND DOLLHOUSES 1979 kirja Tampere:Piki-kirjastot
CURTAINS : [STEP-BY-STEP INSTRUCTIONS FOR OVER 25 PROJECTS] HEASER, SUE 2004 kirja Tampere:Piki-kirjastot
DOLLS AND DOLLS' HOUSES BAKER, ROGER kirja Tampere:Piki-kirjastot
DOLLS AND DOLLS' HOUSES KING, CONSTANCE EILEEN kirja Tampere:Piki-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot
DOLLS' HOUSE FURNITURE : EASY-TO-MAKE PROJECTS IN 1/12 SCALE GRAY, FREIDA 2003 kirja Tampere:Piki-kirjastot Joensuu: Jokunen-kirjastot
DOLLS' HOUSES 1999 kirja Tampere:Piki-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot Krannit-kirjastot

ISO IHMINEN - PIENI TALO 1997 kirja Tampere:Piki-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot
ISOTAITO : OTAVAN ISO TAITOSANAKIRJA 1979 kirja Tampere:Piki-kirjastot Rutakko-kirjastot Joensuu: Jokunen-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot Krannit-kirjastot
JORI JA MATILDA : TARINOITA HIIRIPERHEESTÄ BUCHANAN, HEATHER S. 1995 kirja Tampere:Piki-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot

KÄDEN TAIDOT 2004 kirja Tampere:Piki-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot Joensuu: Jokunen-kirjastot
LASTEN SATUAARTEITA 1990 kirja Tampere:Piki-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot
LELUJA JOITA VANHEMMAT VOIVAT TEHDÄ ITSE JAFFKE, FREYA 1984 kirja Tampere:Piki-kirjastot

LUMOTTU RUUSU HELAKISA, KAARINA 1983 kirja Tampere:Piki-kirjastot
MAKE AND FURNISH YOUR OWN MINIATURE ROOMS O'BRIEN, MARIAN MAEVE kirja Tampere:Piki-kirjastot
MAKE YOUR OWN WOODEN TOYS 1993 kirja Tampere:Piki-kirjastot
MAKING PERIOD DOLLS' HOUSE ACCESSORIES BARHAM, ANDREA 1997 kirja Tampere:Piki-kirjastot
MINIATURE DOLL'S HOUSE IN 1/24TH SCALE : [A COMPLETE GUIDE TO MAKING AND FURNISHING HOUSES] ROWBOTTOM, DEREK 1999 kirja Tampere:Piki-kirjastot

NUKKEKOTI : VANHANAIKAINEN TAITETTAVA NUKKEKOTI MEGGENDORFER, LOTHAR 1979 kirja Tampere:Piki-kirjastot
PETTERI KANIININ SATUMAAILMA : BEATRIX POTTERIN KOKO TUOTANTO POTTER, BEATRIX 2002 kirja Tampere:Piki-kirjastot
PILVIÄIDIN PERILLISET : SATUJA VUOSILTA 1959-1989 HELAKISA, KAARINA 1989 kirja Tampere:Piki-kirjastot
SMALL-SCALE MODELLING OSBORN, CAROLINE 2000 kirja Tampere:Piki-kirjastot Tiekkö-kirjastot Salomo-kirjastot
THE DOLLS' HOUSE 1/24 SCALE : A COMPLETE INTRODUCTION NISBETT, JEAN 1999 kirja Tampere:Piki-kirjastot
TOYS AND CHILDREN'S FURNITURE CONRAN, TERENCE 1995 kirja Tampere:Piki-kirjastot Kepri-kirjastot

TYTTÖJEN JOULUKIRJA 1 1918 kirja Tampere:Piki-kirjastot
VUOSI TÄYNNÄ TARINOITA : 366 SATUA JA RUNOA ADAMS, GEORGIE 1998 kirja Tampere:Piki-kirjastot Porvoo:Porsse-kirjastot
55 EMBROIDERY PROJECTS IN MINIATURE EVANS, MEG 1997 kirja HelMet-kirjastot

A BEGINNERS' GUIDE TO THE DOLLS' HOUSE HOBBY NISBETT, JEAN 1997 kirja HelMet-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto Ratamo-kirjastot

BUILD A DOLL'S HOUSE MORSE, MICHAL 1992 kirja HelMet-kirjastot
BUILD A DOLL'S HOUSE MORSE, MICHAL 1996 kirja HelMet-kirjastot
DOLL'S HOUSES ARMSTRONG, BERYL 2001 kirja HelMet-kirjastot
DOLLS' HOUSE DECORATING : A GUIDE TO INTERIOR DESING IN MINIATURE, IN TWELVE DISTINCTIVE STYLES FORDER, NICK 2002 kirja HelMet-kirjastot
DOLLS' HOUSE DETAILS : OVER 500 CRAFT PROJECTS IN 1/12 SCALE DALMENY, KATH 2000 kirja HelMet-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot
DOLLS' HOUSE FURNITURE TOWNER, MARGARET 2002 kirja HelMet-kirjastot Loisto-kirjastot Jyväskylä: Aalto-kirjastot
DOLLS' HOUSE FURNITURE : EASY-TO-MAKE PROJECTS IN 1/12 SCALE GRAY, FREIDA 2002 kirja HelMet-kirjastot
DOLLS' HOUSE NEEDLECRAFTS : OVER 250 PROJECTS IN 1/12 SCALE DODGE, VENUS 1995 kirja HelMet-kirjastot
DOLLS' HOUSES PAPADAKIS, ANDREAS 1983 kirja HelMet-kirjastot
FURNISH A DOLL'S HOUSE MORSE, MICHAEL 1995 kirja HelMet-kirjastot

JORI JA MATILDA MUUTTAVAT NUKKETALOON BUCHANAN, HEATHER 1988 kirja HelMet-kirjastot
KÄDEN TAIDOT. / ; [PIIRTÄJÄT SINIKKA USTINOV-JONES, LEENA 2004 kirja HelMet-kirjastot
MAKING DOLL'S HOUSE INTERIORS : DECOR AND FURNISHINGS IN 1/12 SCALE LODDER, CAROL AND NIGEL 1997 kirja HelMet-kirjastot
MAKING MINIATURES IN 1/12 SCALE VENUS 1989 kirja HelMet-kirjastot
MORO MED TRE : MALING, DEKORERING, SNEKRING JONER, TONE BERGLI 1992 kirja HelMet-kirjastot
NUKKEKODIN NELLI JAQUES, JA FAITH 1981 kirja HelMet-kirjastot
NUKKEKOTIELÄMÄÄ FRANK, RAILI 2005 kirja HelMet-kirjastot
PAPIER MACHE HAINES, SUSANNE 1990 kirja HelMet-kirjastot
SOFT FURNISHINGS FOR DOLLHOUSES : 215 ENCHANTING NOSEW DESIGNS & PATTERNS JOHNSON, LAEL COMBE FURGESON, TERRY COMBE 1999 kirja HelMet-kirjastot HelMet-kirjastot
THE BOOK OF MINIATURES : FURNITURE & ACCESSORIES RUTHBERG, HELEN 1977 kirja HelMet-kirjastot
THE COMPLETE DOLL'S HOUSE BOOK NISBETT, JEAN 1994 kirja HelMet-kirjastot
THE DECORATED DOLL'S HOUSE : HOW TO DESIGN AND CREATE

MINIATURE INTERIORS RIDLEY, JESSICA 1990 kirja HelMet-kirjastot
THE DECORATED DOLL'S HOUSE : HOW TO DESIGN AND CREATE MINIATURE INTERIORS RIDLEY, JESSICA 1998 kirja HelMet-kirjastot
THE NEW DOLLS' HOUSE : DO-IT-YOURSELF BOOK : IN 1/12 AND 1/16 SCALE DODGE, VENUS AND MARTIN 1997 kirja HelMet-kirjastot

THE ULTIMATE DOLL'S HOUSE BOOK EATON, FAITH 1994 kirja HelMet-kirjastot
TILLY'S RESCUE JAQUES, FAITH 1980 kirja HelMet-kirjastot
VICTORIAN DOLLS' HOUSES FORDER, NICK 2002 kirja HelMet-kirjastot

NUKKEKOTIKIRJA BOULTON, VIVIENNE 1995 Kimppa: Kerimäki,Savonranta Kiri-kirjastot
ISOTAITO : 5 : MOSAIIKKI-PAPERIMASSA 1979 kirja YTY-kirjastot

MAKE YOUR OWN DOLLS' HOUSE COLE, CHRISTOPHER 1989 kirja YTY-kirjastot
MAKING DOLLS' HOUSES : IN 1/12 SCALE NICKOLLS, BRIAN 1998 kirja YTY-kirjastot

MAKING MINIATURES : PROJECTS FOR THE 1:12 SCALE DOLLS' HOUSE BERRIDGE, CHRISTIANE 2003 kirja YTY-kirjastot Joensuu: Jokunen-kirjastot

MINIATURE EMBROIDERY FOR THE VICTORIAN DOLLS' HOUSE WARNER, PAMELA 1999 kirja YTY-kirjastot

NUKKEKOTIKIRJA BOULTON, VIVIENNE 2002 kirja YTY-kirjastot

DOLL'S HOUSE FURNITURE TOWNER, MARGARET 2002 kirja Tiekkö-kirjastot Ratamo-kirjastot
DOLLS AND DOLLS HOUSES BAKER, ROGER 1973 kirja Tiekkö-kirjastot

MAKING DOLLS' HOUSES : IN 1/12 SCALE NICKOLLS, BRIAN 1993 kirja Tiekkö-kirjastot Outi-kirjastot
MAKING MINIATURES IN 1/12 SCALE DODGE, VENUS A. 1997 kirja Tiekkö-kirjastot

PUUSTA JA VÄHÄN MUUSTA HALONEN-SUVALA, ANNA-MAIJA 1997 kirja Tiekkö-kirjastot
THE NEW DOLLS' HOUSE : DO-IT-YOURSELF BOOK IN 1/12 AND 1/16 SCALE DODGE, VENUS A. 1997 kirja Tiekkö-kirjastot
DOLL'S HOUSE DECORATING : A GUIDE TO INTERIOR DESIGN IN MINIATURE, IN TWELVE DISTINCTIVE STYLES FORDER, NICK 1994 kirja Kysy-kirjastot
A BEGINNERS´GUIDE TO THE DOLLS´HOUSEHOBBY NISBETT, JEAN 1997 kirja Loisto-kirjastot
DOCKSKÅPSBOKEN BOULTON, VIVIENNE 1993 kirja Loisto-kirjastot

DOLL'S HOUSE SOFT FURNISHINGS IN 1/12 SCALE FORDER, NICK kirja Loisto-kirjastot
LACE FOR DOLLS & DOLL'S HOUSES COLLIER, ANN 1997 kirja Loisto-kirjastot
MAKING DOLLHOUSE ACCESSORIES ROTH, CHARLENE 1977 kirja Loisto-kirjastot
MAKING MINIATURES : PROJECTS FOR THE 1:12 SCALE DOLL'S HOUSE BERRIDGE, CHRISTIANE 2003 kirja Loisto-kirjastot
MINIATURE DOLLS` HOUSES IN 1/24TH SCALE ROWBOTTOM, DEREK 1999 kirja Loisto-kirjastot
A CONNOISSEUR'S GUIDE TO ANTIQUE DOLLS PEARSALL, RONALD 1999 kirja Salomo-kirjastot
A FAMILY DOLLS' HOUSE : AN INTRODUCTION TO ... STEIN, SARA B. 1979 kirja Salomo-kirjastot
DOLL'S HOUSE NEEDLECRAFTS DODGE, VENUS A. 1999 kirja Salomo-kirjastot
DOLLS'S HOUSE FURNITURE : THE COLLECTOR'S GUIDE TO SELECTING AND ENJOYING MINIATURE MASTERPIECES TOWNER, MARGFARET 2002 kirja Salomo-kirjastot
HOME DÉCOR FOR 18-INCH DOLLS : [CREATE 10 ROOM SETTINGS WITH FURNITURE AND 15 OUTFITS WITH ACCESSORIES] HINDS, JOAN 2003 kirja Salomo-kirjastot
KORISTEMAALAUS : HUONEKALUJA JA PIKKUESINEITÄ BELLENTANI, MERY 1999 kirja Salomo-kirjastot
LELUTEHDAS SUOMI JA MATHILDA ROBERTINA NORDENSVAN NIIRANEN, HELENA 1989 kirja Salomo-kirjastot
MAKING MINIATURE FURNITURE DAVENPORT, JOHN 1988 kirja Salomo-kirjastot Priima-kirjastot Kepri-kirjastot
MAKING PERIOD DOLL`S HOUSE ACCESSORIES BARHAM, ANDREA 1997 kirja Salomo-kirjastot
THE NEW DOLLS' HOUSE : DO-IT-YOURSELF BOOK DODGE, VENUS 2001 kirja Salomo-kirjastot
WOOD : WEEKEND TOY PROJECTS 1993 kirja Salomo-kirjastot
DOLLS AND DOLLS' HOUSES KING, CONSTANCE EILEEN 1983 kirja Oiva-kirjastot Rovaniemi:Lapin kirjasto Outi-kirjastot

DOLLS' HOUSE FURNITURE : THE COLLECTOR'S GUIDE TO SELECTING AND ENJOYING MINIATURE MASTERPIECES TOWNER, MARGARET 2002 kirja Oiva-kirjastot Outi-kirjastot
THE DOLLS'HOUSE GARDENER : FEATURING 8 GARDEN PLANS IN 1/12 SCALE BARNARD, LIONEL 1999 kirja Oiva-kirjastot
TOYS AND CHILDREN'S FURNITURE : 20 STYLISH DIY PROJECTS TO MAKE FOR YOUR CHILDREN CONRAN, TERENCE 1995 kirja Oiva-kirjastot
DOLLHOUSE STYLE DALMENY, KATH 2002 Kiri-kirjastot
KOKO PERHEEN LAHJAKIRJA 1996 Kiri-kirjastot
KÄDEN TAIDOT 2004 Kiri-kirjastot
MAKE AND FURNISH YOUR OWN MINIATURE ROOMS O'BIEN, MARIAN MAEVE 1982 Kiri-kirjastot
MAKING DOLLS' HOUSES NICKOLLS, BRIAN 1993 Kiri-kirjastot
PUUTYÖT MÅRTENSSON, HANS 1987 Kiri-kirjastot
TEE SE ITSE KÄSIKIRJA Kiri-kirjastot

CREATING A MINIATURE WORLD KING, PATRICIA 1988 kirja Priima-kirjastot
DOLL'S HOUSES : GUIDE TO BUILDING, FURNISHING & DECORATION BRADSHAW, ENID 1986 kirja Priima-kirjastot
DOLLS AND DOLLS HOUSES KING, CONSTANCE EILEEN 1977 kirja Priima-kirjastot
DOLLS AND DOLLS` HOUSES KING, CONSTANCE EILEEN 1996 kirja Priima-kirjastot
MAKE YOUR OWN DOLLHOUSES AND DOLLHOUSE MINIATURES O'BRIEN, MARIAN MAEVE 1975 kirja Priima-kirjastot
WORLD OF DOLL HOUSES JACOBS, FLORA GILL 1965 kirja Priima-kirjastot
HOME DECOR FOR 18-INCH DOLLS : CREATE 10 ROOM SETTINGS WITH FURNITURE AND 15 OUTFITS WITH ACCESSORIES : FULL-SIZE PATTERNS FOR FASHIONS AND ACCESSORIES HINDS, JOAN 2003 kirja Pielisen kirjastot

MAKING MINIATURES IN 1/12 SCALE DODGE, VENUS 1993 kirja Pielisen kirjastot
THE DOLLS' HOUSE D.I.Y. BOOK DODGE, VENUS 1989 kirja Pielisen kirjastot
TOYS AND CHILDREN,S FURNITURE : 20 STYLISH DIY PROJECTS TO MAKE FOR YOUR CHILDREN CONRAN, TERENCE 1992 kirja Pielisen kirjastot
A WORLD OF DOLL HOUSES JACOBS, FLORA GILL kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
DOCKSKÅP : EN VÄRLD I MINIATYR LIDBECK, LENA 1993 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
DOLLS' HOUSE BOOK FLICK, PAULINE 1973 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
FURNISH A DOLL'S HOUSE MORSE, MICHAL 1995 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
FURNISHING DOLL'S HOUSES JOHNSON, AUDREY 1978 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
JORI JA MATILDA MUUTTAVAT NUKKETALOON BUCHANAN, HEATHER S. 1988 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot Joensuu: Jokunen-kirjastot
MAISAN KOTI COUSINS, LUCY 2005 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
MAKE AND CLOTHE YOUR DOLL'S HOUSE DOLLS BEDINGTON, ELLEN 1993 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
MAKING DOLL'S HOUSE MINIATURES WITH POLYMER CLAY HEASER, SUE 2002 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot Lukki-kirjastot
MAKING DOLLS' HOUSE INTERIORS : DECOR AND FURNISHINGS IN 1/12 SCALE LODDER, CAROL 2000 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot

MAKING DOLLS' HOUSES IN 1/12 SCALE NICKOLLS, BRIAN 1995 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
MAKING MINIATURES IN 1/12 SCALE DODGE, VENUS A. 1999 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
MAKING UPHOLSTERED FURNITURE IN 1/12 SCALE STOREY, JANET 2003 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
SPIELZEUG : DIE GESCHICHTE DES SPIELZEUGS IN ALLER WELT FRASER, ANTONIA 1966 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
THE COMPLETE DOLLS' HOUSE BOOK NISBETT, JEAN 1994 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
THE DECORATED DOLL'S HOUSE : HOW TO DESIGN AND CREATE MINIATURE INTERIORS RIDLEY, JESSICA 1992 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
VEISTOTÖITÄ ZECHLIN, RUTH 1956 kirja Jyväskylä: Aalto-kirjastot
DOLLS AND DOLL'S HOUSES : A COLLECTOR'S INTRODUCTION BAKER, ROGER 1973 kirja Rutakko-kirjastot
MAKING PERIOD DOLL'S HOUSE ACCESSORIES BARHAM, ANDREA 1996 kirja Rutakko-kirjastot
MINIATURE DOLLS' HOUSES : IN 1/24TH SCALE ROWBOTTOM, DEREK 1999 kirja Rutakko-kirjastot
OUTDOOR PLAYHOUSET & TOYS : THE STAFF OF WORKBENCH MAGAZINE 1985 kirja Rutakko-kirjastot
THE KATE GREENAWAY DOLL BOOK JANITCH, VALERIE 1987 kirja Rutakko-kirjastot
DOLLHOUSES : THE COLLECTOR'S GUIDE JACKSON DOUET, VALERIE 1994 kirja Rovaniemi:Lapin kirjasto
DOLLS AND DOLLS' HOUSES : A COLLECTOR'S INTRODUCTION BAKER, ROGER 1973 kirja Rovaniemi:Lapin kirjasto
DOLLS' HOUSE ACCESSORIES, FIXTURES AND FITTINGS BARHAM, ANDREA 1998 kirja Rovaniemi:Lapin kirjasto

GREAT STYLES OF FURNITURE : ENGLISH, ITALIAN, FRENCH, DUTCH, SPANISH 1963 kirja Rovaniemi:Lapin kirjasto
MAKING MINIATURE FOOD AND MARKETT STALLS SCARR, ANGIE 2004 kirja Rovaniemi:Lapin kirjasto
DOCKSKÅP LIDBECK, LENA 1996 kirja Kepri-kirjastot
DOLL´S HOUSE DETAILS : OVER 500 CRAFT PROJECTS IN 1/12 SCALE DALMENY, KATH 2000 kirja Kepri-kirjastot
FURNISH A DOLL'S HOUSE MORSE, MICHAL 2001 kirja Kepri-kirjastot
KAUNIITA KÄSITÖITÄ 1949 kirja Kepri-kirjastot
NEEDLEPOINT 1/12 SCALE : DESIGN COLLECTIONS FOR THE DOLLS' HOUSE PRICE, FELICITY 2000 kirja Kepri-kirjastot
THE DOLL'S HOUSE SOURCEBOOK CLIFTON-MOGG, CAROLINE 1993 kirja Kepri-kirjastot
BUILD A DOLL'S HOUSE MORSE, MICHAL 2000 kirja Lukki-kirjastot
DOLL'S HOUSES : A GUIDE TO BUILDING, FURNISHING & DECORATING BRADSHAW, ENID 1986 kirja Lukki-kirjastot

DOLLHOUSES, THE COLLECTORS GUIDE DOUET, VALERIE JACKSON 1994 kirja Lukki-kirjastot
DOLLS & DOLLS' HOUSES 1989 kirja Lukki-kirjastot
ISOTAITO 5 1979 kirja Lukki-kirjastot
MAKING DOLLS' HOUSE FURNITURE KING, PATRICIA 1998 kirja Lukki-kirjastot
MAKING DOLLS' HOUSES CAMPDEN, VIC 1992 kirja Lukki-kirjastot
MAKING DOLLS' HOUSES IN 1/12 SCALE NICKOLLS, BRIAN 1999 kirja Lukki-kirjastot
MINIATURE DOLLS' HOUSES IN 1/24TH SCALE : [A COMPLETE GUIDE TO MAKING AND FURNISHING HOUSES] ROWBOTTOM, DEREK 1999 kirja Lukki-kirjastot
THE COMPLETE DOLL`S HOUSE BOOK NISBETT, JEAN kirja Lukki-kirjastot
THE DOLLS' HOUSE D. I. Y. BOOK DODGE, VENUS 1989 kirja Lukki-kirjastot
A COLLECTOR'S GUIDE TO DOLL'S HOUSES JACKSON, VALERIE 1992 kirja Kajaani
DOLLS'HOUSES : A GUIDE TO BUILDING, FURNISHING & DECORATING BRADSHAW, ENID 1986 kirja Kajaani
MAKE AND CLOTHE YOUR OWN DOLL'S HOUSE DOLLS BEDINGTON, ELLEN 1993 kirja Kajaani
MAKING DOLL'S HOUSE FURNITURE KING, PATRICIA 1991 kirja Kajaani
TAITOKIRJA 1959 kirja Kajaani
TOYS AND CHILDREN'S FURNITURE : 20 STYLISH DIY PROJECTS TO MAKE FOR YOUR CHILDREN CONRAN, TERENCE 1992 kirja Kajaani
ASKARRELLAAN LASTEN KANSSA : INNOSTAVIA IDEOITA YHTEISIIN ASKARTELUHETKIIN BOLTON, VIVIENNE 2006 kirja Joensuu: Jokunen-kirjastot
GÖR KUL GREJER SJÄLV AV PAPPER OCH KARTONG ASK, GUNVOR 1972 kirja Joensuu: Jokunen-kirjastot
ISOTAITO 1979 kirja Joensuu: Jokunen-kirjastot
LEIKKIKALUT kirja Joensuu: Jokunen-kirjastot

MAKING MINIATURES DODGE, VENUS 1990 kirja Joensuu: Jokunen-kirjastot
DECORATIVE DOLLS'HOUSES HAMILTON, CAROLINE 1990 kirja Porvoo:Porsse-kirjastot
DOLL'S HOUSES FLINCK, PAULINE 1974 kirja Porvoo:Porsse-kirjastot
FINISHING TOUCHES HARROP, JANE 2004 kirja Porvoo:Porsse-kirjastot
MAKING DOLL'S HOUSES : IN 1/12 SCALE NICKOLLS, BRIAN 1998 kirja Porvoo:Porsse-kirjastot
THE DOLLS' HOUSE SHOPKEEPER BARNARD, LIONEL 2001 kirja Porvoo:Porsse-kirjastot
WORLD GUIDE TO DOLLS DOUET, VALERIE JACKSON 1993 kirja Porvoo:Porsse-kirjastot
DECORATIVE DOLLS' HOUSES HAMILTON, CAROLINE 1990 kirja Ratamo-kirjastot
DOLL KITCHENS : 1800-1980 STILLE, EVA 1988 kirja Ratamo-kirjastot
DOLLS' HOUSE DECORATING FORDER, NICK 2002 kirja Ratamo-kirjastot
DOLL`S HOUSES : A CONCISE INTRODUCTION TO COLLECTING DOLL`S HOUSES : WHERE TO SEE, IDENTIFY, BUY AND CARE FOR DOLLS` HOUSES 1999 kirja Ratamo-kirjastot

MAKE YOUR OWN DOLLHOUSE AND DOLLHOUSE MINIATURES O BRIEN, MARIAN MAEVE 1982 kirja Ratamo-kirjastot
MAKING UPHOLSTERED FUNITURE IN 1/12 SCALE STOREY, JANET 2003 kirja Ratamo-kirjastot
MANSION IN MINIATURE : FOUR CENTURIES OF DOLLS.. WILKENS, LEONIE VON 1980 kirja Ratamo-kirjastot
SIMPLE COUNTRY FURNITURE PROJECTS IN 1/12 SCALE WHITE, ALISON J. 2003 kirja Ratamo-kirjastot
THE DOLL'S HOUSE D.I.Y. BOOK DODGE, VENUS 1982 kirja Ratamo-kirjastot
A BEGINNER'S GUIDE TO THE DOLLS' HOUSE HOBBY NISBETT, JEAN 2002 kirja Krannit-kirjastot
EASY-TO-MAKE TOYS 1985 kirja Krannit-kirjastot
MAISONS IN MINIATURE : FOUR CENTURIES OF DOLLS' HOUSES WILCKENS, LEONIE VON 1978 kirja Krannit-kirjastot
THE BOOK OF TOY MAKING PEAKE, PAMELA 1986 kirja Krannit-kirjastot
VALITUT DRAAMAT 4 IBSEN, HENRIK 1962 kirja Krannit-kirjastot
MAKING MINIATURES IN 1/12 SCALE DODGE, VENUS 1990 kirja Kirkas-kirjastot Outi-kirjastot
SUURI ASKARTELUKIRJA BÜHLER, WALDEMAR 1960 kirja Kirkas-kirjastot
SUURI PUUHAKIRJA : ASKARTELUJEN, PELIEN, LEIKKIEN JA ARKIPÄIVÄN HAVAINTOJEN KÄSIKIRJA RICE, MELANIE 1987 kirja Kirkas-kirjastot
A BEGINNERS' GUIDE TO THE DOLLS' HOUSE HOBBY NISBETT, JEAN 2003 kirja Outi-kirjastot

CURTAINS : STEP-BY-STEP INSTRUCTIONS FOR OVER 25 PROJECTS HEASER, SUE 2004 kirja Outi-kirjastot
DOLL'S HOUSES 1983 kirja Outi-kirjastot
DOLL'S HOUSES : DESING AND BUILD YOUR OWN ARMSTRONG, BERYL 1993 kirja Outi-kirjastot
DOLLS & DOLLS' HOUSES 1988 kirja Outi-kirjastot
DOLLS' HOUSES : A GUIDE TO BUILDING, FURNISHING & DECORATING BRADSHAW, EDNA 1986 kirja Outi-kirjastot
MAKE AND CLOTHE YOUR OWN DOLL'S HOUSE DOLL'S BEDINGTON, ELLEN 1993 kirja Outi-kirjastot
TYYLIKKÄITÄ PUUTÖITÄ RUDMAN, ERIC 1961 kirja Outi-kirjastot