Jos kaatuu vahingossa kahvia kirjan sivulle (kuitenkin kirjaa voi vielä lukea) niin joutuuko maksamaan kirjan?

Kysytty

Jos kaatuu vahingossa kahvia kirjan sivulle (kuitenkin kirjaa voi vielä lukea) niin joutuuko maksamaan kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tähän on mahdotonta vastata näkemättä kirjaa. On ikävää, että vahinkoja joskus sattuu.
On myöskin todella ikävää saada lainaksi likaista kirjaa, eikä haluta tarjota ikävän näköisiä kirjoja asiakkaallemme, koska se olisi todella huonoa palvelua.
Kun seuraavan kerran tulet kirjastoon palauta kirjaa virkailijalle ja näytä mitä on tapahtunut. Silloin selviää mitä pitäisi tehdä.