Otsikko
Menen huomenna naimisiin ja sukunimeni vaihtuu vaikuttaako tämä asia kirjastokorttiin??

Kysytty

Hei! menen huomenna naimisiin ja sukunimeni vaihtuu vaikuttaako tämä asia kirjastokorttiin??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos nimi vaihtuu, kirjastokortti vaihdetaan maksutta uuteen. Vaihto voidaan tehdä sitten, kun sinulla on kuvallinen henkilöllisyystodistus uudella nimellä tai jos näytät kirjastossa maistraatin todistusta nimenmuutoksesta sekä vanhalla nimellä olevaa henkilöllisyystodistusta.