Otsikko
Jos nimi on muuttunut, niin tuleeko hankkia uusi kirjastokortti? Nimi on kyllä päivittynyt verkkokirjastoon.

Kysytty

Jos nimi on muuttunut, niin tuleeko hankkia uusi kirjastokortti? Nimi on kyllä päivittynyt verkkokirjastoon.

Vastaus

Vastattu

Helmet-verkkokirjastossa voit päivittää osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi Omat tiedot -välilehdellä. Nimenmuutoksen voit tehdä vain paikan päällä kirjaston asiakaspalvelussa. Ota mukaan henkilöllisyystodistus, jossa on uusi nimesi (tai henkilötodistus vanhalla nimelläsi ja erillinen todistus nimenmuutoksesta). Saat uuden kirjastokortin maksutta.

Kirjastojen yhteystiedot https://helmet.finna.fi/OrganisationInfo/Home#84917.