En löydä mistään kirjastokorttiani. Kortin nro puuttuu. Miten sen saisin?

Kysytty

Hei,
En löydä mistään kirjastokorttiani. Lainasin kirjan,joka pitäisi palauttaa 14.04.2020. Siispä kortin nro puuttuu. Miten sen saisin?

Vastaus

Vastattu

Lainat eivät eräänny 16.3.–13.5.2020. Jos lainaa ei ole uusittu tai palautettu eräpäivään mennessä, kirjasto jatkaa laina-aikaa.  Laina-ajan jatkamisesta ei kerry myöhästymismaksua.

Uuden kirjastokortin ja ensimmäisen PIN-koodin saa vain esittämällä henkilötodistuksen kirjastossa, kun kirjastot avautuvat.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Kirjastoasioinnista_koronavirusepidemian(208997)