Meille on tulossa koiranpentu ja tarvitsisin ajantasaisen koirankasvatuskirjan. Löytyisiköhän sellaista ? Kiitos etukäteen vastauksesta

Kysytty

Hei, meille on tulossa koiranpentu ja tarvitsisin ajantasaisen koirankasvatuskirjan.
Löytyisiköhän sellaista ?
Kiitos etukäteen vastauksesta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koirankasvatusoppaita löytyy kirjastosta paljonkin. Helmet-haun (http://www.helmet.fi/fi-FI) kautta saat niistä luettelon kirjoittamalla hakuruutuun sanat koira kasvatus. Uutuusjärjestykseen luettelon saat, kun haun tehtyäsi klikkaat Vuosi-linkkiä.

Tässä muutamia uusimpia:

- Koira lapsiperheessä / Sanna Karppinen (2013)
- Koirankoulutus : lemmikkisi tarpeiden ymmärtäminen ja oikea hoito / kirjoittanut Julia Barnes (2013)
- Pentuneuvola / Pertti Vilander, Salli Suorsa (2013)
- Kasvata koirasta kunnon kaveri / Noora Valkila (2013)

Alla vielä suomalaisen kouluttajagurun Tuire Kaimion kirja:

- Pennun kasvatus : pennusta kunnon koiraksi / Tuire Kaimio (2009)