Otsikko
Meillä oli lapsena 80-90-lukujen vaihteessa iso punainen tai viininpunainen satukirja. Muistelen sen olleen A3 tai isompi kirja. Kertoi seikkailijoista ja…

Kysytty

Meillä oli lapsena 80-90-lukujen vaihteessa iso punainen tai viininpunainen satukirja. Muistelen sen olleen A3 tai isompi kirja. Kertoi seikkailijoista ja yhdellä aukeamalla oli iso hämähäkki.
Pystyykö näillä tiedoilla löytämään kirjan?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei muistanut tällaista kirjaa. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tietoja kirjasta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.