Missä kohtaa kirjasto Oodissa verkko toimii. En ole saanut tablettiani kirjautumaan vapaaseen …

Kysytty

Missä kohtaa kirjasto Oodissa verkko toimii. En ole saanut tablettiani kirjautumaan vapaaseen verkkonne.

Vastaus

Vastattu

Oodista kerrottiin, että Stadinet verkon pitäisi toimia koko Oodissa. He ottavat mielellään vastaan tietoa paikoista, joissa se ei toimi. Näin he voivat korjata asian mahdollisimman nopeasti. Voit lähettää tiedon esimerkiksi sähköpostitse oodi@hel.fi. Kannattaa myös tarkistaa oman laitteen verkkoihin liittymisen asetukset, se on ratkaissut liittymisongelman muutamalle asiakkaalle.