Otsikko

Hei,
Haluaisin saada luettavaksi Dagens Nyheter -sanomalehden 6.12. sunnuntailta. Lehdessä on ollut liite, joka kiinnostaa. Onko sitä mahdollista lukea jossain, tai onko digilehteen lukumahdollisuutta tai muuta mahdollista keinoa jolla pääsisin lehteen käsiksi?

Seinäjoen kaupunginkirjasto on hankkinut asiakkaiden käyttöön myös sähköisiä lehtipalveluita. Library PressDisplayssa lehdet ovat luettavissa näköislehtinä. PressDisplayta voi käyttää myös kotona omalla tietokoneella tai tabletilla kirjautumalla palveluun kirjastokortin numerolla.
Lehtivalikoimasta löytyy myös Dagens Nyheter.

Linkki Pressreaderiin löytyy kotisivuiltamme kohdasta Kokoelmat ja tiedonhaku, Lehdet, e-lehdet.

PressReader http://library.pressdisplay.com/pressdisplay/viewer.aspx

Kotimaisten lehtien näköislehtipalvelu ePress on käytettävissä kirjaston tietokoneilla.