Otsikko
Martinlaakson kirjasto on nyt remontissa. Voiko sen kirjaston kirjat palauttaa esim. Myyrmäen kirjastoon, ja jos voi, niin pitäisikö siitä kertoa palautuksessa…

Kysytty

Martinlaakson kirjasto on nyt remontissa. Voiko sen kirjaston kirjat palauttaa esim. Myyrmäen kirjastoon, ja jos voi, niin pitäisikö siitä kertoa palautuksessa työskentelevälle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Martinlaakson kirjaston kirjat voi palauttaa Myyrmäen kirjastoon tai mihin tahansa muuhun HelMet-kirjastoon. HelMet-kirjastoja ovat Espoon, Helsingin, Kauniaisten ja Vantaan kaupunginkirjastot.

Halutessasi voit kyllä mainita palauttaessasi kirjoja että ne on lainattu toisesta kirjastosta, mutta välttämätöntä se ei ole. Kirjastojärjestelmä ilmoittaa palautuksessa, jos kirja kuuluu eri kirjastoon.