Kuinka paljon saa sakkoja, jos varattu DVD-levy on myöhässä neljä päivää?

Kysytty

Kuinka paljon saa sakkoja, jos varattu DVD-levy on myöhässä neljä päivää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen myöhästymismaksu on 20 senttiä päivältä aikuisten aineistosta (lasten kirjoista maksua ei mene). Sillä ei ole merkitystä, onko elokuvasta varauksia vai ei.
Helsingin kaupunginkirjaston maksuista löytyy tietoa kirjaston sivuilta, kohdasta Kirjasto-info > Lainaaminen ja kirjastokortti > Maksut, (http://www.lib.hel.fi/page.asp?_item_id=1554 ).