Otsikko
Lumitilanteen vuoksi ainakin pk-seudulla on useita kirjastoja, minne ei pääse lastenvaunujen kanssa. Auratut polut ovat niin kapeita. Olisiko kirjastoilla…

Kysytty

Lumitilanteen vuoksi ainakin pk-seudulla on useita kirjastoja, minne ei pääse lastenvaunujen kanssa. Auratut polut ovat niin kapeita. Olisiko kirjastoilla mahdollisuus ilmoittaa asiasta vaikka tietyn kirjaston omilla sivuilla?
Ilmoitin asiasta suoraan näihin kirjastoihin ja lupasivat viedä asian eteenpäin. Turhia reissuja välttääkseen tämä tieto olisi kiva saada...

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kiitos ehdotuksestasi! Vien toiveesi kirjastojen viestintään tiedoksi. Jokainen kirjasto päättää itse miten asiasta pystyy tiedottamaan, koska tilanne voi muuttua nopeastikin. Jos kirjastoon pääseminen lastenrattaiden kanssa askarruttaa, kannattaa soittaa etukäteen kirjastoon ja tiedustella tilannetta.