Löytyyköhän William Butler Yeatsin runoa The Circus Animals' Desertion suomennettuna? Tarvitsisin siitä nämä aivan lopussa olevat säkeet: "Now my ladder's gone…

Kysytty

Hei,
löytyyköhän William Butler Yeatsin runoa The Circus Animals' Desertion suomennettuna? Tarvitsisin siitä nämä aivan lopussa olevat säkeet:

"Now my ladder's gone,
I must lie down where all ladders start,
in the foul rag and bone shop of the heart"

Paljon kiitoksia avusta jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aale Tynnin suomennos vuonna 1966 ilmestyneestä Yeats-valikoimasta Runoja:

"Nyt ovat tikkaani menneet,
on pantava maata kaikkien tikkaiden juureen,
tähän sydämen romukauppaan, inhottavaan."