Löytyyköhän mistään kirjastosta (pääkaupunkiseutu tai muu Suomi, jos sieltä voi tilata Helsinkiin) kirjaa: Helal, Heddaya, Bhargava: Replication Techniques in…

Kysytty

Löytyyköhän mistään kirjastosta (pääkaupunkiseutu tai muu Suomi, jos sieltä voi tilata Helsinkiin) kirjaa: Helal, Heddaya, Bhargava: Replication Techniques in Distributed Systems, Kluwer Academic Publishers, 1996 ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei löytynyt Manda- eikä Linda-tietokannoista, joissa näkyvät Suomen kunnallisten ja tieteellisten kirjastojen kokoelmat. Voit saada kirjan ulkomailta kaupunginkirjaston kaukopalvelun kautta. Kaukopalvelulomakkeen voit täyttää kirjastossa tai voit tehdä kaukopalvelupyynnön myös Internettissä (www.lib.hel.fi/ klikkaa kohtaa Kaukopalvelu).