Löytyykö turkinkielistä lainattavaa Turusta? Lähinnä romaaneja.

Kysytty

Löytyykö turkinkielistä lainattavaa Turusta? Lähinnä romaaneja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä löytyy! Turun pääkirjaston aikuistenosastolla on luokassa 84.91 turkinkielistä kaunokirjallisuutta. Myös lasten- ja nuortenkirjastosta löytyy turkinkielisiä nuortenkirjoja.