Löytyykö rakennuttamiseen, elinkaarihallintaan ja rakennusprojektien johtamiseen liittyvää peruskirjaa, josta keskeiset käsitteet tulisivat ymmärrettäviski?

Kysytty

Löytyykö rakennuttamiseen, elinkaarihallintaan ja rakennusprojektien johtamiseen liittyvää peruskirjaa, josta keskeiset käsitteet tulisivat ymmärrettäviski?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavista kirjoista löytyy tietoa rakennuttamisesta sekä rakennusprojektien johtamisesta.
Jouko Kankainen & Juha-Matti Junnonen: Rakennuttaminen Rakennustieto, 2001;
Jouko Kankainen & Juha-Matti Junnonen: Laatuajattelu ja rakennustyömaan laatutoiminnot, Rakennstieto, 2001. Elinkaarihallinnasta taas löytyy tietoa Rakentajainkalenterista vuodelta 1999, sivuilta 787 & 791. Kirjojen saatavuustiedot voit tarkistaa osoitteesta: www.helmet.fi