Mistä löytäisin valmiita suunnitelmia, pohjapiirrustuksia uudehkoista hevostallirakennuksista?

Kysytty

Mistä löytäisin valmiita suunnitelmia, pohjapiirrustuksia uudehkoista hevostallirakennuksista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjastoon on juuri tullut tänä vuonna ilmestynyt, Suomen ratsastajainliiton julkaisema teos: Harju, Kari: Ratsastuskeskuksen suunnittelu- ja rakentamisopas. Siitä varmaan löytyy jonkin verran kuvia ja piirustuksiakin.

Ainakin Vesilahden kirjastossa on myös tänä vuonna ilmestynyt kirja: Miekkala, Soili: Hevostallin rakentamisen perusteet. Sen on julkaissut Työtehoseura.

Lisätietoa voi hakea kirjastojen tietokoneilla Aleksi- ja Arto artikkelitietokannoista. Aleksi antaa asiasanoilla tallit ja rakentaminen 6 viitettä.