Löytyykö netistä tulostettavia, ilmaisia laulun sanoja? Lentävää kalakukkoa etsin.

Kysytty

Löytyykö netistä tulostettavia, ilmaisia laulun sanoja? Lentävää kalakukkoa etsin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei näyttäisi löytyvän aivan koko laulun sanoja suoraan netistä, lyhyt näyte kylläkin osoitteessa http://www.laulut.fi/ShopSF/laulut.asp?prislista=102. Painettuna versiona Lentävän kalakukon sanoja on useassa kokoelmassa, esim. teoksissa Reino Helismaan lauluja, Savolainen laulukirja ja Kultainen laulukirja: 400 suosikkilaulua. Kaikkia em. teoksia on useassa pääkaupunkiseudun kirjastossa. Saatavuustiedot voi tarkistaa tietokannasta osoitteessa www.helmet.fi.