Katerina valenten levy,saksalinen,jossa mm.kappaleet malageenia nuo,tai kaikki punaruusut kukkivat 1957-1961

Kysytty

katerina valenten levy,saksalinen,jossa mm.kappaleet malageenia nuo,tai kaikki punaruusut kukkivat 1957-1961

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Caterina Valentelta löytyy monia kokoomalevyjä. Sellainen, jossa on sekä Malaguena että Rote Rosen werden blüh'n, on ainakin "Dankeschön - die Schönsten Hits" (2 CD), mutta monessa muussakin yhdistelmässä niistä on ainakin toinen. Malaguenaa on olemassa sekä espanjaksi että englanniksi. Lisäksi hänellä on laulu nimeltä Rosen sind rot, mutta se ei kai ollut kyseessä?

lähde: Grooves-inc
http://grooves-inc.de/product_info.php/products_id/886998