Otsikko
Löytyykö mistään Suomen kirjastosta videota tai DVD:tä Rokkaava Bradyn perhe paluu?

Kysytty

Löytyykö mistään Suomen kirjastosta videota tai DVD:tä Rokkaava Bradyn perhe paluu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En ole aivan varma, mitä elokuvaa tarkoitat.

Elokuva Rokkaava Bradyn perhe (The Brady Bunch Movie, 1995) löytyy DVD-levynä parista kirjastosta Suomessa, mutta ei pääkaupunkiseudulta. Voit kysyä kaukolainausmahdollisuutta lähimmästä kirjastostasi (maksullinen palvelu).

Jos kyseessä on A Very Brady Sequel (1996), jolle en löytänyt suomenkielistä nimeä, sitä ei näytä löytyvän mistään kirjastosta. Suomenkielisen nimen puuttuminen viittaa siihen, ettei siitä ole julkaistu Suomessa eikä siis ole ollenkaan saatavana suomenkielisillä teksteillä.

- Elokuvaa selvitetty käyttäen International Movie Databasea, imdb.com
- Saatavuushaut tehty käyttäen Frank-monihakua, monihaku.kirjastot.fi