Löytyykö mistään nuotteja kappaleelle ,Exodus, jossa on ranskankieliset sanat.

Kysytty

Löytyykö mistään nuotteja kappaleelle ,Exodus, jossa on ranskankieliset sanat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Exodus-nuotit löytyvät mm HelMetkirajstoissa julkaisussa
Film hits. Film hits / Sammanställare och redaktör: Göran Rygert. [S.l.] : Warner/Chappell Music Scandinavia, c2002
Pyydä lähikirjastoa tilamaan vaikka kaukolainana. Valitettavasti sanat eivät ole ranskaksi.
Exodus-laulun ranskankieliset sanat löytyvät mm:
http://www.paroles.net/chanson/14776.1