Otsikko
Löytyykö kirjastosta tai muualtakaan enää lapsuuden kirjoja "Saunatontun satuja" tai "Tumppi ja Tassu"...

Kysytty

Löytyykö kirjastosta tai muualtakaan enää lapsuuden kirjoja "Saunatontun satuja" tai "Tumppi ja Tassu"...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kyllä Anna-liisa Lehtosen Saunatontun satuja löytyy esimerkiksi Tampereen kaupunginkirjaston varastosta, saatavuuden voi tarkistaa Piki-verkkokirjastosta http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2
Gösta Knutssonin Tumppi ja Tassu -kirjoista on onneksi otettu uudet painokset vuonna 2005. Niidenkin saatavuuden voi tarkistaa ylläolevasta osoitteesta.