Mistä löytäisin Alma Katajan kirjoittaman sadun "Kissankellon kielipulma"?

Kysytty

Mistä löytäisin Alma Katajan kirjoittaman sadun "Kissankellon kielipulma"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kissankellon kielipulma on satu, joka on luettu Radio Suomen Pätkä, päivän tarina –ohjelmassa. Yleisradiosta kerrottiin, että ohjelman sadut ovat Ylelle kirjoitettuja, kirjoittajana ainakin tässä tapauksessa on nimimerkillä kirjoittava toimittaja. Satuja ei siis ole mahdollista ostaa kirjakaupasta, eikä myöskään lainata kirjastosta.