Löytyykö kirjastoista seuraavaa teosta. Kirja: LET'S PLAY RHYTHM - BASS CLEF EDITION Tekijä: Bruce Gertz Variations on Rhythm Changes for the Study of…

Kysytty

Löytyykö kirjastoista seuraavaa teosta.

Kirja: LET'S PLAY RHYTHM - BASS CLEF EDITION
Tekijä: Bruce Gertz
Variations on Rhythm Changes for the Study of Improvisation, Ear Training and Composition

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisista kirjastoista tämä nuotti on vain Tampereen pääkirjaston musiikkiosastolla, eikä tätä ainokaistakaan saa kotilainaan, vaan se on kirjastossa käytettävä käsikirjastokappale:

http://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/results?p_p_state=normal&p_p_li…

Jos haluat kaukolainata nuotin ulkomailta, ota yhteyttä lähikirjastoosi.