Otsikko
Löytyykö mistään kirjastosta opusta Marcel Dadi : Picks with chet Atkins"? Kyseessä on teos kitaranuoteille.

Kysytty

Löytyykö mistään kirjastosta opusta Marcel Dadi : Picks with chet Atkins"? Kyseessä on teos kitaranuoteille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisista kirjastoista nuottikirjaa ei löydy, mutta ainakin Tanskasta se löytyy. Nuotit ovat kahdessa osassa, eli siitä on julkaistu osat 1 ja 2.

Voit saada kirjan kaukolainaan oman lähikirjastosi kautta.