Bändimme soitti yhdellä keikalla Poker face -biisin. Löysin silloin kirjastosta kappaleeseen hyvät nuotit pianolle. En muista nuottikirjan nimeä. Muistaakseni…

Kysytty

Bändimme soitti yhdellä keikalla Poker face -biisin. Löysin silloin kirjastosta kappaleeseen hyvät nuotit pianolle. En muista nuottikirjan nimeä. Muistaakseni se oli 20 suosituinta englantilaista pop/rock kappaletta tai jotain. Nyt pitäiisi harjoitella sama kappale seuraavalle keikalle. Löytyisikö nuotit tätä kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko toinen näistä nuoteista oikea? Molemmista löytyy oikea kappale, mutta kappaleiden lukumäärä ei ihan täsmää.

- 14 pop hits for big-note piano
- A fine collection of 40 piano songs = 40 zeitlose Klassiker in leichten Arrangements für Klavier / Arrangement: Hans-Günther Heumann

Nuotit saa lainaan Helmet-kirjastoista:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__SPoker%20face%20piano__Ff%3A…