Mistä kirjastojen (maan laajuisesti) nuottijulkaisuista löytyy Tauski Peltosen sanoittaman laulun "Haavemaa" joku nuotti?

Kysytty

Mistä kirjastojen (maan laajuisesti) nuottijulkaisuista löytyy Tauski Peltosen sanoittaman laulun "Haavemaa" joku nuotti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haavemaa on alunperin italialainen iskelmä nimeltä Libertà, säveltäjäksi on merkitty Springbock (salanimi) ja Horn, ja sen on suomeksi sanoittanut Turkka Mali.

Etsin kappaletta muun muassa Suomen kansallisdiskografia Violasta, mutta siitä löytyi vain äänitteitä. Myöskään nimellä Libertà en löytänyt nuottijulkaisua.

3 ääntä

Kommentit