Otsikko
Minun pitäisi saada käsiini muutama Rahmaninovin liedi. Säveltäjän nimellä saan n. 650 hakutulosta, mutta en pysty siitä enää karsimaan. Millaisilla hau'uilla…

Kysytty

Hei!

Minun pitäisi saada käsiini muutama Rahmaninovin liedi.
Säveltäjän nimellä saan n. 650 hakutulosta, mutta en pysty siitä enää karsimaan.
Millaisilla hau'uilla tämä voisi onnistua?

Tarvitsisin seuraavat

Op. n:o
4 4
8 2
14 5 ja 7
26 6
34 9

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletan, että etsit lauluja nuotteina? Jos käytät HelMet-verkkokirjastoa, valitse etusivulta kohta "Tarkenna hakua". Valitse pudotusvalikosta aineistolajiksi Nuotti ja kirjoita hakukenttään haluamasi hakusanat, esim. Rahmaninov op4. Opusnumeroitahan voi mainiosti käyttää hakutermeinä, kunhan huomaa sen, että luetteloinnissa käytetään kirjoitustapaa "op4", siis ilman pistettä ja ilman välilyöntiä.

Kaikki mainitsemasi opukset näyttävät löytyvän esim. seuraavasta nuottijulkaisusta: http://www.helmet.fi/search~S9*fin?/Xrahmaninov+op4&searchscope=9&m=7&l…