Löytyykö kirjastosta nuotinnosta TOTON kappaleseen Africa, jossa olisi nuotinnettu myös kappaleen loppupuolella olevan Bridge-osan keyboard-soolo.

Kysytty

Löytyykö kirjastosta nuotinnosta TOTON kappaleseen Africa, jossa olisi nuotinnettu myös kappaleen loppupuolella olevan Bridge-osan keyboard-soolo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa (http://www.helmet.fi/) on Toto-yhtyeen Africa-kappale seuraavissa nuoteissa:

- 10 x songs of the '80s : PVG / [Esitt.] Toto, Lisa Stansfield, Eurythmics... et al (2006)
- Great bands of the 80s : All arranged for piano and voice with guitar chord boxes (2006)
- 80-talet : de bästa låtarna (2011)
- Toto : authentic guitar-tab edition (1996)
- Best of Toto : scores (1994)
- Past to Present 1977-1990 / Toto (1990)

Nuoteista vain ensimmäiset kaksi ovat tällä hetkellä paikalla kirjastoissa. Aivan varmasti niistä ei selvinnyt keyboard-soolon mukanaolo. Great bands of the 80s -nuotti ainakin vaikutti sisältävän koko kappaleen. Muut nuotit ovat juuri nyt lainassa, joten asiaa ei voinut tarkistaa. Eli asia varmistuu vain, kun tutkit itse nuotit.