Otsikko
Löytyykö Karjala-aiheista runoa (tai mahdollisesti teosta, jonka nimi on tai joka alkaa sanoilla "Kannaksen kultaiset hiekkarannat".

Kysytty

Löytyykö Karjala-aiheista runoa (tai mahdollisesti teosta, jonka nimi on tai joka alkaa sanoilla "Kannaksen kultaiset hiekkarannat".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei meiltäkään aivan tällä nimellä löytynyt, mutta voisikohan kyseessä olla kirja Kultaisten rantojen Kannas : kuvauksia Terijoen maisemista ja ihmisistä / toim. Ritva Heikkilä, 1986. - Se ei kyllä ole runokirja.