Löytyykö jostakin lainattavaksi (Ei ollut plussassa): Slawson, Ron Multi-Image Slide/Tape Programs Libraries Unlimited, 1988. ISBN 0872876470 (Tiedot kirjan…

Kysytty

Löytyykö jostakin lainattavaksi (Ei ollut plussassa):

Slawson, Ron
Multi-Image Slide/Tape Programs
Libraries Unlimited, 1988.
ISBN 0872876470

(Tiedot kirjan olemassaoleosta www.bokus.com ja www.amazon.com)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teosta ei löydy kotimaisista kirjastoista. Voit tehdä kaukolainatilauksen,jonka voit lähettää myös internetin kautta http://www.kirjastot.fi/kaukopal/kaukop.html. Samalla sivulla näkyvät myös kaukopalvelun hinnat.