Otsikko
Löytyykö jostain englanninkielistä mallia valtakirjasta, jolla valtuutetaan henkilö jakamaan kuolinpesä?

Kysytty

Löytyykö jostain englanninkielistä mallia
valtakirjasta, jolla valtuutetaan henkilö jakamaan kuolinpesä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaista valmista lomaketta ei löydy. Esim. julkaisussa Käytännön asiakirjaopas. - Helsinki : Valitut Palat, 1991 tai Perunkirjoitusopas /Aulis Aarnio, Urpo Kangas, Pertti Puronen. - Helsinki, Lakimiesliiton kustannus, 2000, jotka ovat molemmat Eduskunnan kirjastossa, löytyy suomenkielisiä malleja. Lisätietoja saa Helsingin verovirastosta. Verkosta asiakirjamalleja löytyy Makupalat.fi:stä, https://www.makupalat.fi/fi/k/7181%2B7527/hae?category=119267&sort=titl…

2 ääntä

Kommentit

Vaimoni kuoleman jälkeen meidän viisi lasta haluavat antaa minulle (heidän isälle) valtakirjan perunkirjoitusta varten. Mistä löyty valtakirjan lomake? Pitääkö olla viisi valtakirjaa erikseen vai kaikki allekirjoitetut nimet yhdeessä valtakirjassa?