Otsikko
Löytyykö englantilaisen Matchboxin n. 20v. vanha levy "Midnight Dynamos" CD-levyä tai muita ko. bändin levyjä teiltä?

Kysytty

Löytyykö englantilaisen Matchboxin n. 20v. vanha levy "Midnight Dynamos" CD-levyä tai muita ko. bändin levyjä teiltä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Matchboxin tuotantoa on kirjaston kokoelmissa jonkin verran, suurin osa Vantaan puolella. Etsimääsi "Midnite Dynamos"-levyä ei valitettavasti CD-formaatissa kirjastolla ole (LP:nä se on saatavana Kauniaisten kirjastosta), mutta sen sijaan itseäni kiehtoi suuresti löytämäni nimekkeet "Shades of Gene" ja "Limited tour edition", jotka ovat varmasti tsekkaamisen arvoisia Matchbox-yhtyeen (nyky-)vaiheista kiinnostuneelle.

Seuraavan kerran asioidessasi Malminkartanon kirjastossa voit tarkistaa yleisöpäätteeltä aineiston saatavuuden. Mikäli sinulla on internet-yhteys käytettävissäsi, voit käyttää hyväksesi aineistohakuamme http://www.libplussa.fi, josta saat myös ajantasaista eksaktia tietoa. Ongelmatilanteissa kirjaston henkilökunta on valmiina auttamaan sinua.