Miltä Elvis Presleyn levyltä löytyy legendaarinen "nauru"-versio kappaleesta "Are you lonesome tonight"?

Kysytty

Miltä Elvis Presleyn levyltä löytyy legendaarinen "nauru"-versio
kappaleesta "Are you lonesome tonight"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale löytyy ainakin levyltä (COLLECTORS GOLD /3:) LIVE IN LAS VEGAS sekä luultavasti levyiltä From Memphis to Vegas / From Vegas to Memphis ja Elvis in Person at the International Hotel.