Otsikko
Löytyisiköhän mistään kirjastosta äänitettä joka sisältäisi kappaleen "Laiskotellen" (Mårtenson/Saukki)? Jos äänite löytyy jostakin onko minun mahdollista…

Kysytty

Löytyisiköhän mistään kirjastosta äänitettä joka sisältäisi kappaleen "Laiskotellen" (Mårtenson/Saukki)? Jos äänite löytyy jostakin onko minun mahdollista varata ko. äänite esim. helsinki10 kirjastoon lainattavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laiskotellen löytyy useammaltakin cd-levyltä. Voit etsiä ja varata levyn pääkaupunkiseudun kirjastojen aineistohaun kautta osoitteessa www.helmet.fi . Kirjoita kohtaan Teoksen nimi 'laiskotellen'.

Varaamiseen tarvitset tunnusluvun, jonka saa kirjastosta henkilöllisyytensä todistamalla. Noutokirjaston voi vapaasti valita eli voit lainata levyn Kirjasto 10:stä