Otsikko
Löytyisikö nuotteja kappaleeseen nimeltä Kultainen viljapelto? Kappaleen tekijöitä ovat Mörsky Saara ja Hakalin Eeva. Kappaletta on esittänyt Ujot pojat. Levyn…

Kysytty

Löytyisikö nuotteja kappaleeseen nimeltä Kultainen viljapelto?
Kappaleen tekijöitä ovat Mörsky Saara ja Hakalin Eeva. Kappaletta on esittänyt Ujot pojat. Levyn nimi, jolta kappale löytyy on Sulta majan saan, mutta saisiko kappaleeseen mistään nuotteja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näyttäisi siltä, ettei kappaleen nuotteja ole julkaistu lainkaan painettuina. Mainitsemasi levytyksen lisäksi sen on saattanut levyttää Lauluryhmä Pisarat C-kasetilla ”Lauluryhmä Pisarat” (Ulla Pelto, 2000), jollei kyseessä ole vain toinen samanniminen kappale.

Yksi mahdollisuus olisi koettaa tavoittaa laulun säveltänyt Saara Mörsky, sillä säveltäjällä itsellään on varmasti nuotit, ja ehkäpä hän olisi halukas lähettämään niistä kopion maksua vastaan. Mörskyn puhelinnumero löytyy Eniron numeropalvelusta osoitteesta http://henkilot.eniro.fi. Myös sanoittajan Eeva Hakalinin numero on siellä, jos et tavoita säveltäjää. Palveluun täytyy kirjautua maksullisella tekstiviestillä, mutta muuten se on ilmainen käyttää. Vaihtoehtoisesti numeroita voi kysyä kyllä ihan numerotiedustelustakin. Nimet ovat sen verran harvinaisia, että kyseessä ovat mitä luultavimmin juuri laulun tehneet henkilöt.

Jos tuota kautta et saa yhteyttä säveltäjään tai sanoittajaan, heitä voisi koettaa tavoittaa levyn julkaisseen Kankaanpään Vapaaseurakunnan kautta. Sen yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.kankaanpaa.svk.fi/?sid=8.