Löytyisikö Espoon kaupunginkirjastosta tällaista kirjaa kuin: Olaus Magnuksen "Pohjoisten kansojen historia" tai Johannes Schefferuksen "Lapponia" ?

Kysytty

Löytyisikö Espoon kaupunginkirjastosta tällaista kirjaa kuin: Olaus Magnuksen "Pohjoisten kansojen historia" tai Johannes Schefferuksen "Lapponia" ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olaus Magnus Gothus: Pohjoisten kansojen historia: Suomea koskevat kuvaukset löytyy Espoossa Leppävaaran, Kirjasto Omenan, Haukilahden ja Viherlaakson kirjastoissa.
Schefferus, Johannes: Lapponia eli Lapin maan ja kansan uusi ja todenmukainen kuvaus löytyy Espoossa Kirjasto Omenan ja Kivenlahden kirjastoissa sekä Tapiolan kirjaston keskusvarastossa.
Tarkistakaa ajantasaiset saatavuustiedot pääkaupunkiseudun kirjastojen aineistorekisteristä osoitteesta http://www.helmet.fi