Löysin Fennicasta Aatto Sirén'in kirjan 'Punapakolaisena Venäjällä' vuodelta 1923. Voiko sen saada kaukolainana Leppävaaran kirjastoon?

Kysytty

Löysin Fennicasta Aatto Sirén'in kirjan 'Punapakolaisena Venäjällä' vuodelta 1923. Voiko sen saada kaukolainana Leppävaaran kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on Oulun yliopiston kirjaston, Työväenliikkeen kirjaston, Varastokirjaston ja Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmissa. Voit saada sen kaukolainaksi Leppävaaran kirjastoon joko käymällä kirjastossa tai täyttämällä Espoon kaukopalvelutilauslomakkeen:

http://www.espoo.fi/kirjastolomakkeet/asiakkaat.htm