Otsikko
Lapin joulu ei ollut etsimäni runo, eli edelleen hakusessa runo joka ehkä alkaa säkeellä: "Tuntureitten keskellä on lappalaisten kota, siell on paikka suojaisa…

Kysytty

Lapin joulu ei ollut etsimäni runo, eli edelleen hakusessa runo joka ehkä alkaa säkeellä: "Tuntureitten keskellä on lappalaisten kota,
siell on paikka suojaisa ei myrskyt sinne ota".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme ole onnistuneet löytämään etsimääsi runoa. Tietokantoja on koluttu ja kollegoilta on kyselty ympäri Suomen. Muistaisikohan joku lukijoistamme kyseistä runoa?