Lainasin sattumalta pojalleni (7 v.) kirjan Dan Gutmanin Kahjo Kouluni -sarjasta. Sen jälkeen hän istuikin nenä kiinni kirjasssa, kunnes sarjan kaikki…

Kysytty

Hei! Lainasin sattumalta pojalleni (7 v.) kirjan Dan Gutmanin Kahjo Kouluni -sarjasta. Sen jälkeen hän istuikin nenä kiinni kirjasssa, kunnes sarjan kaikki suomennetut osat oli luettu. Onko jotain vastaavaa sarjaa, josta poika voisi pitää? Koulujutut ja huumori kiinnostavat. Kapteeni Kalsarit on myös jo kaikki luettu. Myös ruotsinkieliset sarjat käyvät, poika on kaksikielinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kävin kysymässä lastenosastolta neuvoja. Tässä ammattilaisten vinkit:
- Kinney, Neropatin päiväkirjat
- Widmark, Lasse-Maijan etsivätoimisto
- Hulkko, Geoetsivät ... (useita teoksia, jotka alkavat tällä)
- Layton, Mammuttikoulu ... (useita teoksia, jotka alkavat tällä)