Lainaamana e-kirja ei aukea, vaan adobe ilmoittaa: E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER

Kysytty

Lainaamana e-kirja ei aukea, vaan adobe ilmoittaa: E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kirja on jo kerran ladattu laitteelle, joka on valtuutettu Adobe ID-tunnuksella, sitä ei voi enää toista kertaa ladata lukuohjelmaan, joka on valtuutettu toisella Adobe-tunnuksella. Kirjaston kirjojen kanssa on selkeintä käyttää yhtä Adobe ID-tunnusta kaikilla laitteilla.

3 ääntä

Kommentit

Tästä kommentista ei ollut mitään hyötyä.

Kirja on ladattu koneelle, jossa ei ollut valtuutusta Adobe ID tunnuksella ennestään. Kun valtuutin adoben, antaa ohjelmisto edelleen samaa virheilmoitusta.

Kirja on lainattu yliopiston tunnusten kautta ellibsistä. Yritettiin myös luoda uudet tunnukset adobeen yliopiston spostilla sekä samalla spostilla jolla ellibsiin kirjaudutaan. Sama virheilmoitus.