Kysyn onko mahdollista ostaa kirja kirjastosta, jota ei enään muualta saa.Olen kiinnostunut Helsingin kaupunginmuseon Narinkka 1985 kirjasta.

Kysytty

Hei! Kysyn onko mahdollista ostaa kirja kirjastosta, jota ei enään muualta saa.Olen kiinnostunut Helsingin kaupunginmuseon Narinkka 1985 kirjasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanhaa aineistoa poistetaan tai se tulee poistokirjojen muodossa myyniin silloin tällöin. Emme kuitenkaan poista kirjoja asiakkaiden toivomusten mukaan. Narinkka 1985 kirjaa ei ole kovin monta lainattavaa kappaletta jäljellä Helmet-kirjastoissa, joten niitä ei todennäköisesti kovin helposti poisteta.