Kysymykseni liittyy Britney Spears aiheisiin kirjoihin. Mitä aineistoa hänestä löytyy? Pystyykö joku Jyväskylän alueen kirjasto myymään Beth Petersin…

Kysytty

Hei! Kysymykseni liittyy Britney Spears aiheisiin kirjoihin. Mitä aineistoa hänestä löytyy? Pystyykö joku Jyväskylän alueen kirjasto myymään Beth Petersin kirjoittaman Britney Spears kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Britney Spearsistä ei ole saatavilla muita kirjoja kuin mainitsemasi Beth Petersin kirja Britney Spears. Hänestä löytyy useita lehtiartikkeleita, joita voi etsiä Aleksi-tietokannan avulla. Aleksia voit käyttää vain kirjaston koneilla, kysy lisätietoja virkailijalta käydessäsi kirjastossa.

Vuosittain syksyisin Jyväskylän kaupunginkirjastossa järjestetään poistomyynti, jossa myydään huonokuntoisia tai vähälle lainaukselle jääneitä kirjoja. Ikävä kyllä näitä myytäviä kirjoja ei listata etukäteen, eikä niitä voi varata etukäteen.