Onko Bardon-yhtyeen kappaletta 'Uskon horoskooppiin' saatavana kirjastosta jollain äänitteellä? Biisi on jollain kokoelmalla, mutta en tiedä millä. Levyllä on…

Kysytty

Onko Bardon-yhtyeen kappaletta 'Uskon horoskooppiin' saatavana kirjastosta jollain äänitteellä? Biisi on jollain kokoelmalla, mutta en tiedä millä. Levyllä on ilmeisesti myös jokin toinen yhtyeen kappale,
senkään nimeä en valitettavasti tiedä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Bardonin "Uskon horoskooppiin" on cd-levyllä Poreilua--Prole klubi live
Bar Fat Mamassa. Julk. Hip Noise / Pepe Lempinen. Sitä on pääkaupunkiseudulla
Espoon Leppävaaran kirjastossa.