"Kuinka kaunis on tuo nainen, kuka hän on ja mistä tänne saapui..." Joku arveli, että Kaseva olisi esittänyt sen joskus? Onko tätä levyä saatavissa kirjastosta?

Kysytty

"Kuinka kaunis on tuo nainen, kuka hän on ja mistä tänne saapui..."
Joku arveli, että Kaseva olisi esittänyt sen joskus?
Onko tätä levyä saatavissa kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todellakin Kasevan biisi nimeltään "Striptease-tanssija". Se on ilmestynyt levyllä "Silloin kun" (1974). CD-versio on ilmestynyt 1991. Levyn saatavuuden voit tarkistaa pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta http://www.libplussa.fi