Kenen laulama on kappale jossa on sanoja "onko sulla kipinöitä taskun pohjalla"? Epäilen onko Puolikuu...

Kysytty

Hei, kenen laulama on kappale jossa on sanoja "onko sulla kipinöitä taskun pohjalla"? Epäilen onko Puolikuu...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on yhtye nimeltä Teleks. Kappale on singlenä hiljattain julkaistu 'Kaunis maailma', ja se on mukana myös pian ilmestyvällä levyllä 'Viimeinen sammuttaa valon'.