Otsikko
Olisiko kirjastoissa sellaisia kirjoja, joista löytyy Linkin Parkin nuotit? (kitaraan,bassoon,rumpuihin)

Kysytty

Olisiko kirjastoissa sellaisia kirjoja, joista löytyy Linkin Parkin nuotit? (kitaraan,bassoon,rumpuihin)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Linkin Park yhtyeen kitaranuotteja löytyy seuraavia:
Modern guitar anthems: thirty songs arranged for guitar, tablature, vocal
osa: Red book
Sisältää em. yhtyeen kappaleen: In the end
21st century rock: the lyrics and actual chords to 35 modern rock hits (2002)
Sisältää em. yhtyeen kappaleet: In the end ja Points of authority
Play guitar with... nü metal: laulu- ja kitaranuotit sekä tabulaattorinotaatiot
cd + nuotti
Sisältää kappaleen: One step closer
Linkin Park (esitt.): Hybrid theory (nuottijulkaisu kitaralle) 2001
Viimeksi mainittu sisältää vain Linkin Parkin kappaleita.
Porvoon kirjastossa on kaikki muut paitsi viimeksi mainittu nuotti.
Voit tehdä siitä hankintaehdotuksen musiikkiosastolle tai jättää kaukolainapyynnön.